18 Şubat 2012 Cumartesi

Yankılar... O. Ç diye yazılır

Şimdi açıklıyorum bak durum şöyle. Evet evet sana diyorum.

İlk ilişkimden bahsetmiyorum çok sancılı bir ilişkiydi. İkincisi ondan daha az sancılı ondan başlıyorum bak. söylemedi benden.

Ege üniversitesinde okurken ben Bornovada Aşık olmuştum ona. Ama böyle bir insan olamazdı. Yani bildiğin insan değildi. David Beckham , Bo Dean , Geroge Coloney yanında halt etmiş. Uzaydan marstan falan gelmiş. Öyle böyle bi yakışıklılık Bi endam bi zariflik. Dışardan ne kadar sexi ve yakışıklı görünse içinde başka bir canlı yatan ayrıca bir HAYVANat. Habitatında kıçına diken kaçmış Böcek... Neyse...

Benim bu insancıl varlıkla tanışmam takriben üniversite 2. senemde oldu. Birincisinin Ortadan kaybolmasından Bir sene sonra. Adının Manası Zafer Kazanmış anlamına gelen Muzaffer benim ilgi alanıma. Radarlarıma yakalanmıştı. Ama kovalamaktan vazgeçtiğim bi anda Kampüs kantininde yanıma geldi. Konuşma aynen şöyle

M : Selam oturabilir miyim?
Ben : Evet oturabilme lüksüne sahip radar alanımdaki Tek insan otur bakalım.
M : teşekür ederim. Nasılsın?
Ben : Teşekürler sen nasılsın?
M : iyiyim ben de. nasıl olayım. Maliyetten çakıcam sanırım bu sene.
Ben : Neden Maliyet gerçekten kolay bir ders Korkutan ne bu kadar seni?
M : Korkmuyorum anlamıyorum sadece. ( Yaaaa ayaklı ibne. demekki neymiş yakışıklı ve çekici olmak her yerde işe yaramıyormuş)
Ben : Korkma ben sana yardım ederim.  ( Bok var dimi Yardım ediyosun )
M : olur memnun olurum.
Ben : Bu arada ben Denis.
M : Muzaffer ben de.

Aha tanıştık.
Sonraları benim evime geldi. ders çalışıyoruz falan. Bu süzme gerizekalı Matematiğin M sini bilmeyen insana ben ne kadar salak bir soru sorduysam cevabı 17 cm oldu. bişey diyemedim. pardon hönk. ne oluyo lan?
17 cm olan ne?
alt tarafı şurda Maliyet analizi çalışıyoruz. Kimin karekökü kime girmiş banane!!!

Kaç gram şeker, Kaç gram tuz yani olayımız bu. ne yani şimdi bu 17 cm? elindeki kağıdın boyutu bile değil. İlgilenmiyorum..... İkimizde o an nasıl sustuysak böyle göz göze gelmemek için zor tutuyorum kendimi.

Daha sonraları Ders dışındaki aktivitelerimize film izlemeyi , tiyatroya gitmeyi fln ekledik. harbi harbi arkadaş olmuştuk biz bunla. ulan ne arkadaşı beeee Sevgilim olda Okulda koluna girip gezeyim gerile gerile. arkamdan bakan diğer lubunyalarda ooo demeye falan başlasın ne bileyim. 

Baktım bunda iş yok. hem 17 cm den de biraz cesaret alarak eve çağırdım bunu. akşam yemekte yapmışım ( Makarna , Spagetti , Yine makarna ) bööle mis gibi kokuyo. Geldi bu. Zafer kazanan adam.

Muzo bak dedim sana bugün elimden gelen en güzel yemekleri yaptım. tıka basa doyurma devamı var dedim buna. 3 tabak makarnayı nasıl yersin MANDA.

Sana dedim Önce karekök nasıl alınır sonra Şekerle tuzu karıştırırsan ne olur onu öğreteceğim.
Yapıştım bunun dudağına. Sevişiyoruz. Bildiğin sevişiyoruz.
O günden sonra üniversite iki de olan ben 3. seneye geçtim. ama bu alttan ders verdi iki tane. Maliyetten Geçti ama. Beslenmede Tekniklerinden Kaldı :=))

O sıralar annem istanbulda. beni çağırıyo. ben gidicem bırakmıyo beni. ne olur gitme ben de seninle geleyim beraber gidelim gezeriz beraber. Yok Olmaz dedim. anneme gidiyorum ben seni ne diye tanıştırıcam dedim. Anne bak çakmağımla geldim. Tanıştırayım annem çakmak , çakmak bu annem. .....

Tamam annem bi tek kaanı tanıyodu ama bu fazla.

anneme gittim geldim. tatil bitti okula devam. 3. sene birinci sezon. ben bunu bi kafede bi ibneyle beraber gör. bi de okulun en Kaşarı. o an aklıma gelen bütün belaları bütün sinirlerimi boşaltmak istedim. ama gitmedim yanlarına.


Devamı yarın Canım. Anca okursun :=))


Kaçtım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder