24 Şubat 2012 Cuma

Bizonluk Yapma Lan!

Bu seferkinin bir başka olabileceğini düşünürken. Aramızda başlayan ilginç ötesi soğukluğun nedeni bir başka olsa gerek. Kendimi savunacak değilim. Haklı taraf yine de kırk milyon kere benim. Bir önceki gece oda arkadaşımızın yanında bana söylediği sözler aklımın ucundan bile geçmezken. Şimdide benim ona rahatça bir trip atmam gerçekten çok daha kolay. Severdim onu... O beni her ne kadar reddetse de...
Bu saatten sonra onun bir bufalo olduğunu düşünmeden edemiyorum. Amerikan bizonları yanında halt etmiş gerçi...

Ona karşı beslediğim ayrı hayranlığın onun gözündeki değerinin sıfır olması... Bunu düşünürken bile kendimi rahat hissedemiyorum. Ulan senin ayaklarına bile bakımını ben yaptım. At nalı olmuş ayaklarını insan ayağına çevirdik daha ne istiyosun. BİZON!

Biliyorum ki Bu yazıyı okuduktan sonra bana epeyce kızacak olan sevgili İnsan!CIK...Bu durumlardan habersiz olması beni cezbetmiyor değil. Kendimi onun yanında aşşağılık kompleksine sokmam da cabası...

İki gündür benden istediği fotoğraflarını kendi bilgisayarıma OT klasörü adında bir dosyada oluşturdum. ve ona vermeyi bekliyorum. benim ona fotoğrafların hazır dememi değil onun bana fotoğrafları hazırladın mı demesini bekliyorum.

Geçmişte onun için yaptığım bir sürü fedakarlıktan çok ondan birşey bekleyemediğimi kendime itiraf ediyorum. biliyorum ki onun bir sözüne eriyeceğim biteceğim hatta öleceğim.

O gün ona trip atarak kendimi gösterdim. Hatta olayı biraz daha abartarak sağda solda ikimizin küs olduğunu duyurdum ki aklı başına gelsin diye. Ama süzme bildiğin Bufalo olunca ne gezer gelip benden özür dilemesi. Hatta abartıp ileriye gitmesi.

Özledim bak onu.

Öptüm :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder