9 Ekim 2014 Perşembe

Atar

Beynimin icine saman doldurmuslar ve bana zorla dondurma yedirmeye calisiyor sanki. Bu durum daha ne kadar surecek. Elim kolum bagliyken ne yapabilirim? Hangi insandan yardim isteyebilirim ki. Hepsi deli sacmasi diyip geciyor. Durum oyle degil ama.

Hayatimdan insanlar birer birer cikiyorlar. Tek tek kendilerini kendimde sindiriyorum. Rencide ediyorlar beni a kuzum. Elemanla kustuk. Yani en azindan ben kustum. Tamam kusmek cocukluktur. Buyuklere gore bisey varsa da bi zahmet birisi soylesin. Nedenini bosver. Ortada biseyler var. Sadece kullandi beni o kadar. Ben de bunu anlayinca hadi yoluna bak diye yol verdim ona. Simdi ise ortak arkadaslarimiz sordugunda bana onu ne bileyim bekcisi miyim ben onun diyorum.

Blogumu da ozledim. Tabi en cok sevgiliyi ozledim. Zaten ikinizi de ayni kefeye koyamam ki. Adi ustunde sevgili yani. O da hala Japonya da jetski satma derdinde. Bir ay bilemedin iki aydir orda hala daha satacak. Simdi paranoya yapicam ama hic modumda degilim. Beklesin bi zahmet. Su anda bi hesaplasma donemindeyim.

Kiloyla da Elemanla yollarimi ayirdigim neden yuzunden yollarimi ayirma kararinin esigindeyim. Hatta oyle ki gecen gun az daha kanli bicakli oluyorduk. Eve soz verdigim saatte gidemedim. Saat 12:00 de olmam gerekirken 19:00 da evde oldum. Ha bi sebebim var elbette. Gec kalicam demistim ben ona. Sonra neyse iste ben bunu aradim. Saat yedi gibi tamam dedi kapatti. Sonra sms cekti. Artik yeter buraya kadar diye. Ne oldugunu bile anlamadim. Ne nereye kadar? Biz gizliden ask mi yasiyorduk da buraya kadar dedi. Ben de ona mesaj cektim. Dedigin olsun diye. O anda otobusteyim. Yagmur yagmaya basladi bi de. Sevgilisinden ayrilmis ergen kizlar gibi basimi yasladim muzigimi de actim. Gozumu kapatip actigimda uc durak sonra indim. Bilerek degil yahu uyuya kalmisim. Bi yandan da whatsappdan zehraya agliyorum. Ben bunu haketmedim diyerek. Hayir gercekten ama gercekten ben bunu haketmedim. Eve geldim. Esyalarimin oldugu odaya gectim. Bunun foto makinasi kayipmis zaten onun icin geldim ben o gun. Bi baktim makina koltugun altinda yatiyo. Kiloo diye seslendim. Fotograf makinani buldum diye. Sonra hicbisey olmamis gibi devam ettik. Ben kalktim bavullarimi aldigim gibi lojmana tasidim. Ondan sonra da aramadim o arayana kadar, ki o beni her sabah ve aksam aramaya basladi aramayan adam. Ben bisey anlamadim. Anlayan varsa bi zahmet...

Banka olarak Denizbankla calisiyordum ki acaip bi sekilde kustum kendilerine. Gecen gun kredi karti extremin ne kadar oldugunu ogrenmek icin Denizbanki aradim. Bi de ne goreyim kredi kartim iptal olmus. Sebebiyse google uzerinden cok alisveris yapiyorum ve tutarlar az gorundugu icinde sistem otomatik iptal etmis. Yalanini yesinler. Neyse ota boka arayan banka beni neden bunun icin aramadiniz en azindan bi onayimi alsaydiniz diye atarlanip Ayni bankadaki kullanmadigim diger kartimi iptal ettim. Hay etmez olaydim diyorum simdi. Abi uyuyorum hoppp yirmi defa ariyolar. Telefonu actim en sonunda. Neyse guvenlik sorusunu gectim. Telefondaki bayan bana biz size ne yaptik da kredi kartinizi iptal ettiniz dedi. Valla agzima geleni soyledim. Birincisi bana sormadan kredi kartimi iptal etmissiniz. Simdi yeni karti beklemem gunler alacak. İkincisi maas hesabim oldugu halde zirt pirt kendi yasalariniza istinaden onun faizi bunun faizi diye diye aylik 8 tl geciriyorsunuz. Ucuncusu kredi kartimdaki telefon otomatik odeme talimatinda mevduat hesabima kredi kartindan nakit cekim yapip bi de o nakit cekim faizi olarak hic bisey olmamis gibi sadece 0,70 kurus fazla oduyorsunuz diyerek resmen soymaya kalktiginizdan kisura bakmayin ama Bonus karta ihtiyacim olmasaydi sisin bankanin onunden bile gecmezdim dedim. O da bana tamam kartiniz elinizdeyse onu kirip cope atabilirsiniz diyerek telefonubresmen trip ata ata kapatti.

Zaten bunalima giricem. Bi de seninle ugrasamam Denizbank. Bunalimima iyi gelicek bisey yap seni affedeyim. Yoksa yok..

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Bu arada eğer bir parmak kangren olduysa kesip atacaksın. İlişkiniz inişli çıkışlı bir hal aldıysa eften püften şeyler için bitme noktasına geliyorsa bitirmek en güzeli diye düşünüyorum. Tekrar geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekur ederim. Sanirim haklisin bu konuda. Anlasmazluk varsa kokten atmak en iyisi.

      Sil
  2. Denizbank'tan trip yiyen tek insan olabilir misin acaba :)
    Kıyamam :)
    Geçer İnYa'cım, bugünler de geçer... Denize bak, bulutlara bak.. Herşeyin tek çaresi nefes almak.. Deniz çek içine...
    İyi gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmiyorum ben degilimdir heralde yaw bi tek.
      İnsallah gecicek bakalim :))

      Sil
  3. hayat başlangıçlarla bitişlerle akıp gidiyor işte,
    üzülme inya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takintiya gerek yok :))
      Seviyorum seviliyorum seviliyorsun seviliyoruz :))

      Sil
  4. yemin ediyorum bunalıma soktun ya beni ya bir yıldır tanicam nerdeyse seni şu bloğa canım sıkkın girip canım sıkkın çıkmadım ya daha ilk cümleni okumaya başladığımda gülerdim!!
    kendine gel ya!! aaaaaaaa bana bak bir kaybolurum görürsün ha !!! :D
    not; rüyadan sonra ve bu posttan sonra anladım ki senin ruhunun beyin ölümü gerçekleşmiş...ruhun beyni olur olmaz işte oda senin ilginçliğin bunu da başarmışın demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha duygu hic gulecegim yoktu haa :)) ruhumun beyin olumu super aciklamaydi :)) komik gunlerim gelicek yine yaa :)) sezon bi bitsinde :))

      Sil