4 Haziran 2014 Çarşamba

2 gece 3 gun

3 gun once gecenin korunde Sezainin aramasiyla kendimden gectim. Hastahaneden cikan bir insan nasil olurda bana olecegini ve beni son kez gorecegini soyluyordu inanmazsin ben de anlamadim. Ama icime kurt duştu. Son kez beni gormek istemesi onun olmesi demek. Yok olmasi demek.

Sabah oldugunda olmuş buyukbabamin oldugunu bizim mudure soyleyip zar zor normal iznime bir gun daha eklettim. Kemerin yolunu tuttum. Ama icim nasil biliyor musun? Bok gibi. Yani sezaiyi son kez gormek. benim yaşam enerjimin ortadan kalkmasi gibi bişey. O yoksa bende yokum dedigim gundu uc gun once.Yani ayin birinde.

Neyse ben Kemere geldim. Sezai beni otogarda karşiladi. Hayirdir sen olmeyecekmiydin ben seni taziyeye gidiyordum hatta helvani kavurmayi bile duşunuyordum demeye kalmadan kolumdan tuttugu gibi marinada bir tekneye bindik. Ya ne oluyo diyorum sen yatmiyomuydun evde nasil ayaklandin desemde cevap vermedi bile bana. Hicbirşwy demeden teknenin motorunu caliştirdi ve bana.

- İnya. Omrumun kalan gunlerini seninle gecirmek istiyorum -dedi.

Ben tabi şok falan olmadim. Biliyorum yine bu işin sonunu. Yok benimle evlen ne olur, ayni evde yaşayalim hadi, calişma sen ben sana bakarim gibi beylik laflarida arkasindan siralayacak.. Ama oyle olmadi.

- Seni cok seviyorum.

E tamam ben de seni cok seviyorum da. Sonra?
Sonra işte..

Biz baya bi acildik denizde. Oltalarimizi attik. Muzikleride iyi ayarlamiş pezevenk ama biliyo musun. Şu Banu Alkanin havuz başinda seksi seksi yururken arkasindan calan muzik rahat bi saat caldi. Ondan sonra da Nuri Alconun Emrahin annesine tecavuz etmeden onceki muzigi geldi. Sonrasi hep işte slow aşk şarkilari felan.

Masmavi denizdeki tek yiyecegimizin balik olmasi " abi denizin ortasinda yaşam formulunu buldum " demek gibi bişey. Her oltayi attigimizda kahvaltida cinekop, ogle yemeginda cupra, akşam yemeginde levrek yiyip midemizi bunyemizi balikla doyurduk. İnanir misin karaya cikmak hic aklimin ucundan bile gecmedi. Sunu farkettim ki denizin ortasinda sinekler felan gelmiyomuş. Haberin olsun.

İki gece boyunca yalnizca ben ve sezai vardik ki en romantik andi benim icin. Tamam ilk başta balatalarimi yakmiş olabilirim ama, iki gun dunyadan kendimi soyutlayinca gordum neler olabilecegini. Mukemmel bir 2 gece uc gun gecirdim. İnanir misin heyecandan ne yapacagimi şaşiriyorum. Kusura bakma ama ilk başta hemen wapiye haber verdim meraktan deliye donmuştur diye ki oyle de olmuş zaten. Agzim kulaklarimda otobuste cigliklar ata ata anlattim ona ama kiskanmadiysada sorun yok. Amaaan kiskanorsa da yaz tatili geliyo giderler onlarda bi yere.

Sonra işte arkadaşlarim merak etmişler, blog arkadaşlarimda merak etmişler. Seviliyo muyum ne?

Cok detay anlatamadim ama. Onuda heyecanima ver artik tamam mi?

18 yorum:

  1. Senden haber alamayınca kesin bir şey oldu dedim ya. Üç gün kendimi yedim. Hatta dünde haber vermeseydin çok pis planlarım vardı. :p

    Çooook mutlu oldum İnya. :) ne güzel günler geçirmişsiniz birlikte. :)

    YanıtlaSil
  2. Sen bana söyle simdi Sezai neden ölüyormus? Balatalari yakti herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha yok yok.
      kız kaza yaptı ya sezai 5 mayıstaki yazıma baksana yaa..

      Sil
  3. Korkuttun beni. Dedm gitti e ben ne okicam. Gitme be bidaa yada haber surdaym die :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      yok habersiz gitmem bak şimdilik son geri dönücem bile dedim ama :)

      Sil
  4. Netten uzak kalıyorum sonra döndüğümde bakıyorum bi şey olmuş korktum yine, neyse ki kötü bişi yokmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep ama böyle oluyo yaa :)

      Sil
    2. olsun da iyi şeyler olsun hep diyeyim ya da, ne bileyim işte :)

      Sil
  5. İnyaaa sonundan ya :)
    Çok özlettin kendini çook daha romantik günler dilerim canım :))

    YanıtlaSil
  6. ehe ehe, ne güzel sürpriz olmuş bu :)))
    ağzım kulaklarıma vardı :))

    YanıtlaSil
  7. ya şu etiketlere bak ya komiksin :)))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir gün geçirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  9. çok romantik :D

    YanıtlaSil
  10. eee baliklarin fotolari yok mu?

    YanıtlaSil