27 Haziran 2014 Cuma

Ev-lenemedim

Bu sefer gercekten eşşegin şeyine karpuz kabugunu kacirdim galiba. 5 gun bilemedin 6 gundur sevgiliyle ev bakma moduna girdik ki bu stres bana artik 5 sene yeter. Sevgili kemerden geliyor Alanyaya. Hergun gikini cikarmiyor bense hala " yok bu olmaz bu olmaz bu hic olmaz, kaşinin altinda goz var, iki kolu var ayni bizim gibi bu hic olmaz" diye diye illalah ettirdim adama allah biliyo.

Ayiptir soylemesi ev alicam. Keseye gore bi tane bakiyorum. Bunu duyan sevgili de hadi beraber alalim ortak bişeyimiz olsun diye diretti. Ben ortak bişeye sahip olmayi sevmem hic. Ablamda gecenlerde soylemişti ev alicaksan beraber alalim diye. Ben baya bi cemkirmiştim " hayiiir istemiyorum ben kendi ayaklari uzerinde durabilen bir bireyim " diye. Ama gel görki hala duramayan biriyim. Ve sevgilinin yardımını kabul eden biriyim.

Neyse işte ilk eve bakmaya gittik. Ev çok güzel bunu söylemeliyim. Büyük havuzu var, Küçük havuzu var, küçük havuzunda balıklar var ve etrafında kediler ve kargalar boy atıyor, 8. kat dublex bi daire, deniz de görüyo, balkonu geniş, halay çekilecek seviyede,mangalda yakılabilir, hatta ve hatta balkondan havuza bile atlayabiliriz. O derece güzel ve süper ötesi bir ev. Ev sahibiyle oturduk konuşuyoruz. Fiyatından tutta evin ilk sahibine kadar. Evi neden sattığını allahtan sordumda vazgeçmemin nedeni o oldu. Kadın üçüncü evliliğini yapmış. İlk iki eşi burda vefat etmiş. Zaten evin bundan önceki sahibide burda ölmüş. Yani bi nevi lanetlenmiş ev. Ben bu ev olmaz diye tutturunca da sevgili kişisi el sıkışmayı bırak ooldu o zaman görüşürüz dedi de çıktık.

Ertesi gün taaa Kemerden Alanyaya tekneyle gelme gibi bir lükse sahip olan sevgili kişisi beni Manavgattan alarak Alanyaya geçtik. Modumuz ev bakmaya giden iki kişi değilde tekne turuna çıkmış öyle lak lak yapan iki insandan öteye gidemiyor tabi. Neyse biz geldik yine Alanyaya evi bakmaya gittik. Ev yine güzel. 5. katta ve tam istediğim gibi, geniş salon geniş mutfak geniş odalar. geniş banyo, küveti var, küvette masaj yapma yeri var, küvete aynı zamanda müzik yayını da verilebiliyor. Durum bu. Ben niye banyosuna bu kadar kafayı taktım ama  banyosu süperdi napim yani.  Evin sahibniyle oturduk yine konuşuyoruz. Herşey yine süper. Fiyatta anlaştık anlaşıcaz, krediye uygun, yüksek kat istediğim gibi falan ama heyecanlıyım. Heyecanımı bozacak hiçbirşey olamazdı o zaman. Tam ev sahibi oldum olucam dedim. " Komşularımız Türk mü" diye sordum. Adam " Abi onlar öğrenci bi zararı olmaz" diyince de. "Neeee!!!!" diye bi çığlık attım. Sevgiliye kaç göz yapıyorum ama saolsun herif beni dinlemiyo. Ya hadi kalk düşünelim biraz daha dediysem de dinlemedi. Sonunda ayağımla kaval kemiğine sertçe vurdumda dikkatini çektim. Hadi kalk gidiyoruz diyerek çıktık o evden de.

- Evin neyi vardı ne güzeldi işte.
- Evet ev güzel. Komşular berbat. Ben onların gece içmelerinin sesleriyle mi uğraşıcam, yoksa eve kız yada erkek atmalarıyla mı, kızların sana yan gözle  bakıp seni eve davet etmelerini söylemiyorum bile, ya bi tane dalyan gibi adonis kaslı yakışıkllı biskolata erkeği gibi biri gelip - abi evde tuz kalmamış biraz verir misin - diye sırıtıp ardından sibel can bakışı yaparsa ve ben buna hayır demezsem noolcak hiç düşündün mü? Ya da ben evde yokken yine birisi gelip senden tuz isterse? Hoş bizim evde bulunmaz öyle beyaz şeyler ama isterse ve sen de gel içeri olacak bi yerlerde diyip seni kandırırsa. Sonra ben ikinizi yatağımızda yakalarsam noolcak? İkinizi de kıtır kıtır doğrarım orda elektrikli testereyle ona göre. Ben insanım yaa insanım. Öğrenci komşuyla uğraşamam. oturcam ben orda yaşayacağım olmaz bak gidip satın almak filan yok benden habersiz ona göre.
- Sen şimdi iki saniyede bu kadar şeyi nasıl düşünebildin?
- Düşünürüm ben. Bok hakkında 5 sayfa yazı yazmış adamım ben.
- Peki peki.
- Fırk
- Ne oldu şimdi niye ağlıyosun?
- Bişey yok. Git şurdan iki max al da yiyelim ağzım yüzüm kurudu.
- Gel buraya deli şey.

Modumuz bu tabi. Ama çıldırdım yaa. Almam ben o evi.

Bundan sonra üç tane daha ev vardı da, onun kaşının altında gözü var, kafası delik, aa yok sen beğenmedin hadi gidelim, adam çok soğuktu almayalım, yok adam sterlinden bahsediyo ben Türk lirası veririm kardeşim, Ay bunun balkonu da çok dar nasıl mangal yakıcam ben burda?, yok arkadaşlarımı bu eve çağırmam ben, bunun çatısı çok dar, bu ev güneş almıyo, denizi yandan görüp napıcam ben, yok dağ evi hiç olmaz merkezi değil aracım yok benim, panjurları çok eski diye diye anamız ağladı... En sonunda vazgeçtikte gidip teknede biraz denize girdik.

Ev almak ne kadar zormuş halbuki. Eleman gidip iki tane evi nasıl aldı hala hayret ediyorum. Ben daha bir ev alamazken. Acaba o da bu evreden geçti mi? Bence geçmemiştir yaa. Onun babası var yanında. Onun kulağı deliktir. Ona sorayım ben.

27 yorum:

  1. Ayy İnya bizde eskiden ailecek bir evde oturuyorduk. Evin bizden önceki sahipleri toplu halde intihar etmişler evde ve biz evi alırken kimse bir şey söylemedi. Biz bunu komşulardan öğrendik. Bir de o evde yaşarken her hafta istisnasız birimizden birinin başına kötü bir şey geliyordu. Sürekli hastanedeydik. Sonra da dayanamadık zaten sattık biz de evi.

    Aman aman sakın öyle evler alma. Huyu suyu bozuluyor öyle evlerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa öyle evlerin ruhları bozuluyo. Anam o evde ölen orda mı kalıyo anlamadım ki. almam zaten o evi
      :)

      Sil
  2. Ay dur yazıyı kendim yazmışım gibi hissediyorum şu an. Elbise alırken bile böyle yapıyorum ben. Tabi ben sadece kıyafet alırken filan yapabiliyorum çünkü ev almayı denemedim daha önce. Fakirim ben fakir :D Ayrıca gerçekten fırk diye mi ağlıyosun sen. Çok iyiymiş :DFSD

    YanıtlaSil
  3. Ben kiralamak için aylarca baktım, satın almaya kalksam ne olur bilmem. Daha penceresinden karşi ev gözüküyorsa vazgeçiyorum, eh İstanbul'da oturunca başka türlüsü de pek zor bulunuyor. Ev alamıycaz biz galiba:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sorma ayni durum burda da var ki. denize bakan alsan, kişin ayri derdi var yok daga bakan alsan o da yazin ayri bi dert bati veya dogudan alsan komşu pencereleri.. gerci benim icin iyi olur pencere dedikodusuna yeni bi boyut kazandiririm ama.. :):)

      Sil
  4. sen gönlüne göre evi bulunca zatenbaşka bişeyle ilgilenmicen,aşk gibi olacak tammam dicen alıcan.
    sevgiler
    not:ama çok güzel yazıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o evi bulsm hergun mangal yakarim ben hahahaha :):):)
      not : teşekurler :):)

      Sil
  5. İnya illa komşunuz olacak senin bahsettiğin olay olacağı varsa sen yırtınsan yine olur ki ;)
    O yüzden boşuna ne kendini yıprat ne de onu :)
    Bak ilk evi alabilirdiniz lanetli deme zaten öleceğiz bigün ya :)
    Yok banane diyosan prefabrik bi ev yaptırın insanlardan uzakta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok valla olmaz. ben ogrenciyken alt kattakilerden biliyoruum :):):):)

      Sil
    2. Bak ben bunları hiç duymamıştım :)
      Sen daha çoook ev ararsın inya :D

      Sil
    3. ayrı eve çıkta alta katında da yaşlı amca ve teyze olsun gör bak :)

      Sil
    4. Yazıkta hep öyle zaten huzur evi gibi görsen :D
      Komşuya göre ev alındığını ilk kez duydum ki ama ;)

      Sil
  6. Her gün ev alınmıyor kiii ama :))) Bende senin gibiyim.. Boş evi temizleyecek bayanı bile düşünüyorum. En son bana, nasıl ev alıcaz bu kadar basit şeyleri bile düşünüyorsan ev alırken 20 yıl düşünürsün artık diyor :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak valla haklisin haa. hergun alinmiyo ki. ben o evde oturmak istiyorum belki butun yaşamimi orda gecircem dimi ama. zevkli olmasi lazim. hem televizyonumda olunca senden aldigim dantelleri de ustune koyucam :):)

      Sil
  7. Asla kolay bir iş değildir o.. Tuhaf karşılama kendini o yüzden. İnsan onlarca şeyi düşünür, komşusu, içi dışı, fiyatı.. Aile içi gerginliklerin en tavan olduğu zamanlardır. Tecrübe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasil gerginlik varya. ben ev sahipleriyle goruşmeye giderken surekli bi gerim gerim geriliyorum konuşan taraf sevgili oluyo haliyle :):)

      Sil
  8. ınya harbıden kaşının üstünde gözü var hesabı olmus okurken yaşadım o anı kafama agrılar girdi inşallah istediginiz gibi olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah istedigimiz gibi bi tane bulucaz bakalim. durmak yok :):)

      Sil
  9. Ay inanmıyorum hakikaten nasıl düşündün hemen onca şeyi ahhahahahahaa
    Valla biraz sürecek gibi senin bu ev-lenme işi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mor rimelcim paranoyaklita bir numarayi gectim haaa :):):) surecek bence de bakalim hayirlisi :):)

      Sil
  10. O değil de, bir öğrenci olarak öğrenci komşu istenmemesine bozuldum. Bari bölümlerini falan sorsaydınız. Mesela bizim fakülteye yakın bir öğrenci muhiti var. Bazı apartmanlar mimlenmiş. Misal iktisatçıların çok olduğu bir apartmanda her gece parti her gece gürültü. Ama bazı bölümler çok ders çalışıyo çok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yaa ogrenci heryerde ayni olmaz :):):)

      Sil
  11. :))) max yiyip daha çok ev ararsın gibime geliyor :)
    ama çok eğlenceli anlatıyonn süperr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ararım valla :)
      hehe napim ama mizacım böyle ki benim :)

      Sil