25 Şubat 2014 Salı

Simit yiyemedik!!

Bir hayale Kapıldım. Başladım, oynadım ve sonunu getirdim. Otobüsteyim, mr juve biniyo otobüse. Ne hikmetse işte biniyo. Ben de bu arada onun şarkısını dinliyorum, bi an da otobüsün içi onun klip sahnesine dönüyo. Sonra yanımdaki çocuğa önce rica ediyo çocuk kalkmayınca sinirleniyo kaldırıyo yanıma oturuyo. Gülümsüyo bana. Sonra taksime gidiyoruz simit sarayına. Orda herkes buna bakıyo ben dahil. çünkü marjınal giyinmiş. Yırtık kot falan. Yani benim marjinal anlayışım burdan daha ileriye gidemiyo da. Hiç görmemiş gibi bakıyolar sinirlerim bozuluyo bi an da süper kahramana dönüşüp bunları gözlerimden çıkan ışınla yok ediyorum. Sonradan anlıyorum ki yok ettiklerim kötü kalpli, evreni yok etmeye çalışan pislik zordonun adamlarıymış. Ne yani şimdi mr juvenin mi peşindesin diye düşünürken zordonun silüetı karşğmda beliriyo. Beni yenemeyeceksin bu sefer diyip duruyo. Pardon ama angutçum ben seni ne zaman yendim diye düşünüyorum. O anda hafıza kaybına uğradığım aklıma geliyo, sırf zordonun böyle demesı yüzünden, daha önce yaptıysam şimdi de yaparım diyorum. Sonra mr juvenin kolundan tutup güneşe doğru uçuyoruz. Ben buna nefesimi verirsem uçarmış o da o yüzden uçuyo yani. Neyse baktım biz güneşe doğru gidiyoruz bu da terlemeye başladı, dedim bari bi de terlemeye karşı koton ceketten vereyim. Olur muymus demeyin hayal işte oluyo. imkansızı başarıyorum. Neyse, biz kocaman güneşin yanında durup bekliyoruz zordon arkamızdan saldırıyo ve biz dunyaya olduğumuz yere düşüyoruz. O an karşımıza mazhar alanson görünüp simit yiyin susamlarını yola dikin o zaman kazanırsınız diyo. Tabi mantıklı bı acıklaması yok, biz de yapalım bari dedik. Bi de it herif istanbuldaki bütün simitleri yok etmiş. Bi tane simit birakmiş o da taksim meydanında köşe başındakı simitçide. Gidip onu alıp simitlerimizi yiyelım derken zordon canavarı gelip bizi bulur. Son simitçiyi öldürür, simiti de tartarusa gönderir. şimdi oraya kim gitcek ki, zeusla anlaşma yapsam mesela sonra bi de hades var önümde. Kerberusu hermes öldürmüstü ama bunlar bi tane daha doğurmuşlardır kesin. Zaten zırt pırt isleri yok dev doğur canavar doğur git en güzel kıza, adama aşık ol. Oh ne güzel... Bi de intikam alıyolar. Neyse işte ben zeusun huzuruna çıkıyorum tartarusa inmek istediğimi falan söylüyorum yok adam kabul etmiyo. Bak diyorum artemisin geyiğini öldürürüm diyorum ,sözde tehdit ediyorum ama o da bana öldür o zaman seni göndereceğim diyo.. Ay yoruldum bu ne be. Alt tarafı bi simit yiyeceğiz onuda yiyemedik. Gelmedi öküz. Ekildim yani...

1 yorum:

  1. yol koymaya geldim buraya yarın gidiyosun dimi ?
    güle güle git iyi yolculuklar bol bol sabır versin Allah :d


    En büyük asker bizim asker! :D

    YanıtlaSil