20 Şubat 2014 Perşembe

O aradı beni

Diyorlar ki bazen ; yok, "inya iyi çocuktur öyle şeyleri takmaz kafasına" yok" inya çok cool'dur bişey demez..." kimse kusura bakmasın ama ne anlama geldiğini dahi bilmediğiniz o cool da değilim, iyi biri de değilim. Elimden gelse bi cesaretlensem ağzımda tükürükler saça saça haykıracağım tüm çevreme.

Tabiki çok iyi bir insan olduğumdan yapamıyorum. Sanırım "hayır" diyememek beni en başından benri iyi bir insan yapıyor. Aslında iyi bir insan da değilim. Gayet de kötü kalpli, herkesten önce kendisini düşünen bir insanım. Herkes gibiyim, sıradan biriyim; hayatını kimseye muhtaç olmadan yaşayablmek için ekinden geleni yapan orta halli bir insan.

Şu benimle benim isteğim dışında tanıştırılan çocuk varya. Hani asker olan işte. O aradı bugün. Görüşelim gitmeden önce seni özlemeyeyim falan dedi. Ben de olur görüşelim dedim.. Benim Pendikte ve onun da Şişlide olduğunu bilmeden. Buluşmak için kararlaştırdık saati falan ama.. Hala bekliyorum. Neden? Bilmiyorum.

Neyse boşver olmayacaktı zaten... Zorlamanın alemi yok hem.

4 yorum:

  1. İyisin ama kötü de, uf çok karışık ama :D
    Olmuyosa zorlamamak gerek iyi yapmışsın :D

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. yok yaa. gelmedi. kitap aralarında kurutulan güller gibi unutuldum yemin ederim :D

      Sil