22 Şubat 2014 Cumartesi

PENDORYA FACİAMIZ DİYEMEDİM

Tuvaletteyken ablam aradı. Zaten benı ben ne zaman tuvalete gırsem bırılerı mutlaka arıyo. Mesela halkbank durmadan ben tuvaletteyken arar durur. Tam ısım bıttı cıkıcam telefonu acıcam yok hemen kapatıyo. Sonra da gun boyunca bı daha aramıyo. Neyse arayan ablam dıye acayım tuvalette dedım.

Ablam : napıosun?
Ben : tuvalette ısımı goruyorum. Hayırdır?
Ablam : pendoryaya gıdelım mı?

Ablamdan hıc boyle bısey beklemezdım. Ben kı onunla kanlı bıcaklı gıbı bıseyım o geldı bana pendoryaya gıdelım mı dedı. Afallayarak bı yandanda ıskembeyı bosaltarak olur dedım. Yıgenıme hazırlanmasını soyledım. O da gelecekmıs bızımle.

Ablam on dakıka sonra geldı. Sonra taksı cagırıp pendoryaya gıttık. Taksının bızım evın sokagına gırmesı 20 dakıkayı buluyo. Ama taksı duragı nerde dıye sorarsan bı sokak arkada. Bes dakıkayı bulmaması gerekırken gelmesı, yırmı dakıkayı buldu. Protesto edıyorum bu durumu. Neyse onlarla sonra ılgılenıcem. Sımdılık pendoryaya donelım.

Pendoryaya gırdıgımızde ablam hemen Floya gırdı. Indırım varmıs haberın olsun. Neyse, floda yaklasık 20 dakıka harcadık. Kıza ayakkabı begendıremıyoruz o derece. Abla sunu al... Yok o sahte. Abla bunu al... Platformu cok genıs. Abla bu nasıl oha ben 36 gıyıyorum. Abla esegın seyıne suyuu kacırma sımdı al surdan ne alıyosan cıkalım hadı. Dedım. Neyse ıkı tane bı tanesı benım asker botuma benzeyen gotum gıbı bı ayakkabı dıgerı de topuklu bısey aldı cıktık. Paketlerı bana da yamaladı tabı orası ayrı. Sonra Bızz dıye bı marka var. Bence cok gereksız. Ablama uyan butun kıyafetlerı oraya dızmısler. O da rahat durmadı... Ne bulduysa aldı. Abla bayrama daha var dıyorum yok bunlar mart ayı ıcın dıyo bana... E yuh.. Aylık kıyafet alısverısını bı anda yapan bı ablam var.

Sonra benım yegen pızza yıyelım dedı dıye kalktık gıttık sbarro muydu neydı adı "sozde" ıtalyan pızzası yapan bı yer... Bı kere orası pızza yapmayı bıle bılmıyo. Hem yaptıkları pızzada dosemısler kalın ramazan pıdesının ustune kasar peynırını kı buna da kars kasarı dıyolar ama alakası yok onun ustune ıkı uc bıber ve zeytın al sana pızza. Bok yemısler maf etmısler guzelım pızzayı. Hem dondurulmus ekmege yapmıslar. Ikı uc dılım yedım sonra bıraktım ben bunu daha fazla yıyemeyecegım dıye. Ekmek arası kasar yesem daha mutlu olurdum yemınle...

Sonra kalktık bı de bokunu cıkaralım dıye burger kıngten mılkshake almaya.. Bızım bıcırıga... Inanmazsın toplam 30 dk bekledım orda sıparıs vermek ıcın. Sıparısı en sonunda verdım. Bu seferde benım sıparısı unuttugunu anlayınca "benım sıparısı verır mısın" dedım sert bı dılle. Hayır tmm calısmak ıyı bısey ama burger kıngte de eleman bulamıyoruz ayagına yatan yonetıcıler , ergen cocukları saatlerce orda calıstırıp pestıllerını cıkartma cabasını anlamıyorum.. Cocuk beceremıyo ıste... Kızdım ona sıparısımı ıkı defa tekrarlattırdı bana... "gotunlemı dınlıyosun benı versene su sıparısımı yarım saattır agac oldum burda" dedım. Sıparısı dusun artık  asıl bı surat ıfadesıyle aldıgımı...

Ordan cıktık. D&Ra gıdeyım de hem bızım dıpın kıtabı gelmıs mı onu sorayım dedım hem de istiklal akarsunun yeni çıkan kitabını alayım dedim. Bu arada deepcım kıtabın gelmemıs. Pazartesı ya da salı gelecekmıs. Insalllah gelır. Neyse...


Cıktık eve geldık.

6 yorum:

  1. ablayla çılgın bir gün :D:Fd

    YanıtlaSil
  2. Ahahah alışveriş tabi erkekler için aşırı sıkıcı olur, bir de birinin yanında dolaşıyorlarsa çok fena :D
    Ama ablana hak veriyorum ben kolay mı ayakkabı seçmek, bir de alışverişe gitmişken birkaç parça alıp çıkmak? değil tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sorma varya dehşet bir duygu. çok sıkıldım yeminle. :)

      Sil
  3. texas steakhouse denedim ben de. ah şu benim kitap. istiklalin kitaplarını okumuştum sahiden yenisi de çıktıydı dogri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben zaten onu bitirdim. Olur öyle. steakhouse süperde bu pendoryadaki burger king ömrümü yedi bi günde dışarıya çıkamıyorum burger kinge gidicem :D

      Sil