16 Mayıs 2015 Cumartesi

Sevgili evren mesajımı nerenden alıyorsun bilmiyorum ama ne olur doğru yerden almaya çalış

Çalıştığım televizyonda çekiliş yaptılar. Çok biliyormuş gibi gittim gitar aldım. Ama beş kuruş vermedim. Çekilişten kazandım. Zaten şansım hep böyle şeylere çıkıyor. Sözde en şanslı burç benim. Şansımı sikiyim zaten ne vardı sanki üç tane çekilişten sadece gitar çıktı. On bin lira para bile vardı. Ben parayı istedim de evrene mesajı yanış yerden gönderdim heralde. Bi de daha önce sezon başında ne yapacağım diye düşünüyordum. Şimdi elimde bi tane gitar var. O da ne yapacağımı bilemediğim. Daha nota bile bilmiyorum. Ama gitarı aldıktan sonra her şey ben de değişti. Artık kim gitarla şarkı söylüyorsa başladım onların gitarla çıkardığı sesleri içimden söylemeye. X factor de Mehtap vardı. Onun sesine hayranım mesela. Sürekli onun sesine benzetmeye çalışyorum ses tonumu “Bademin değişmem” şarkısını söylerken ki haline. Bi de Manganın şarkısına benzetiyorum. Bana güzel geliyo ses tonum ama dışarıdan duyanlar öyle demiyo tabi. Ben de açtım youtube dan madem gitarım ( Gitar demeyelim lütfen, Gitarcık ) var amatörce işe başlayalım diye gittim birsürü gitar dersi videoları indirdim. Daha başlamadım ama başlayacağım.

Sonrasını düşündüm de, Sahile gidip gitar çalıyormuşum mesela. Hani filmlerde oluyo ya bi tane ateş etrafında ben. Sonra denizden biri çıkıyo böyle 170 boylarinda saçı olsun mutlaka, gözleri ela olsun düzgün bi mesleği olsun, konuşmasını bilsin, mümkünse Konyalı olmasın ama konyada ikamet edebilir sorun yok, Ankara, İstanbul, İzmir tercihlerim arasında, dövmesi şart değil. Denizden çıkıp gelirken bana doğru gülümseyerek gelsin mesela. Sonra karşıma geçip kollarını yukarı kaldırıp bi esnek hareket yapsın. O anda ben de şu camp rock 2 de jonas kardeşlerden sarı olan gitar çalıyo ya hani karşı takımın kızına aşık oluyo dakika da bi şarkı yazıyo hani kendini tanıttığı bişey. Soğanlı pizza sevdiği. Onu söylüyormuşum işte. Bu da malak gibi anlamıyormuş şarkıyı. Sonra ben buna anlatıyormuşum. Sonra işte sahilde ikimiz oturup o solistlik yapıyormuş mesela. Ben de işte gitarı çalmaya devam ediyormuşum. Böye hayaller kura kura nereye kadar gidecek bilmiyorum ama güzel bence.


Bi de Konyalı var. En azından varmış gibi davranıp zırt pırt yok oluyo. Mesela işteyim. Sürekli yanıa geliyo. Ama lojmana gidince herif selam vermekten aciz. Bi de ben bütün personeli faceden engelledim Kimse beni takip edemiyo. Sorana da ben kapattım facebooku diyorum. Aman sanki çokta umrumdaydı beni takip edip etmemeleri ama Küçük beni takip edip bi de bundan nem kapıyo ya, burnu kaf dağında geziyo zaten. Sinir oluyorum. Neyse işte bu Konyalı zırt pırt geliyo yanıma. Bişeyler isteyip duruyo. Ben de azcık kur mur bişey yapayım diye alıp kahve gidiyorum yanına. İçmiyo yok midem ağrıyo, yok götüm ağrıyo bilmem ne. Bi daha kahve yapıp gelmem dedim ben de. Sonra sabaha kadar gitmedim yanına paşa paşa kendisi geldi. İlgilenmemeye başladım. Dünyalı bi anons çekti bana sabah. Gitti o anonsu soruyo bana bu adam nasıl anons çekiyo diye. Ben de ona sen de müdür ol sen de o şekilde anons çek dedim. Müdür adama nasıl anons çekiyosun düzgün çek diye bişey diyemem ben dedim. Zaten inceden kıllanıyorum şerefsiz olduğuna. Konyalı değil mi işte. Hayatımda 4 tane Konyalı tanıdım bu dahil hepsi ayrı bi orospu çocuğu çıktı. Şimdi bi kaç tane daha tanırsam büyük ihtimal onlar hakkında da aynı şeyi düşüneceğim. Askerde sevklerimiz yapılırken resmen yalvar yakar gidip komutana söylemiştim benim sevkimi nolur konyaya vermeyin diye. Konyaya çıkmadı zaten. Ama ne oldu geçen hafta turuncuyla Konya il sınırlarına girdim. O da yetmezmiş gibi gidip bi milyoncudan küçüğe tesbih aldım.


İki gündür düşünüyorum. Şimdi bu küçük burada ya. Ben bunla aynı yerde durmam diye düşünüyorum. Durmam çünkü onu gördükçe nefretim daha çok artacak. Bi de şimdi kime anlatsam onun ne mal olduğunu senin onla ne işin olur o kim sen kimsin falan diyolar, ben de inceden bişeyler anlatıyorum. Napim yani, küçük benim hakkımda bi çok şeyi bilip millete yalan yanlış bişeyler anlatırsa ben de onun doğrularını anlatıp intikamımı alırım. Daha fazlasını yaparsa bu olayı ben de abartırım. Zırt pırt beyin damarlarım atıyo birden hayale dalıyorum ondan sonra. Ben bunla kavgaya giriyormuşum bunun ağzını yüzünü dağıttığımı hayal ediyorum. Ama bana sorsan karıncaya bile zarar vermem, kavga sırasında yapma abi etme abi diye ağlayıp zırlamaya başlarım Allah biliyo. Biraz götüm olsa parçalıycam herifi de işte.. O da ben de yok. Geçen gün bay sihirbaza anlattım durumu. Boşver felan dedi. Bi de şey var. Ben ne zaman bay sihirbazla konuşsam acaip mutlu  oluyorum. Sürekli pozitif enerji alıp o gün benim için mükemmel geçiyo. İşte anlattım ben bu durumu bay sihirbaza o da bana boşveeer dedi. Ben de boşveer dedim sonra. Bi daha da küçüğün yüzünü bile görsem yüzümü çevireceğim.


Küçüğün eski eşi aradı mesela beni geçen gün mesaj da çekmiş. İşte niye böyle böyle diyorsun falan diye. Ben de mesaj çektiği numaradan ona mesaj çektim. “Kim olduğunu bilmiyorum ama , söyle de beni bi daha aramasın” dedim. Sonra bir daha arama falan gelmedi tabi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder