12 Mayıs 2015 Salı

Mal

Herşey bi anda insanın üstüne üstüne gelmez yaa!!! Şerefsizim bedeviyle tanışmış olsak, gider haline şükreder kutup ayısıyla 69unu yapıp mutlu mesut yaşar...

Simdi ben bu kucukle kustum ya. Niye kustugumu unuttum ama baya bi sinirliyim buna. Bi de sagda solda otmeye baslamis iste benim hakkimda ne diyorsa artik millet beni biliyormus da sadece bu salak bilmiyormus beni sozde. Ben herseyi bunu bi kenara itip baskalari hakkinda bilgi almaya calisirken bu da gidip durup durup ortaligi karistiriyo. Bi de bunun ekuru olusmus yanindan ayirmiyo nereye gitse bu da paso onun yaninda. Yolda yuruyorum mesela taktiri ilahi mi derim bilmem surekli bunun servis saatine ve arac kullandigi saate denk geliyo hoop bi bu turklerin uzerine uzerine araba surme olayi var ya mal gibi, sonra essek gibi 32 disiyle "hohahahaha" diye siritirlar, hah iste onun aynisi bu ikisinde de var. Her anayoldan lojmana yurudugumde surekli ayni sey. Bi gun ezip gececek olup gidicem basina kalicam onu istiyo mal. Hayir madem oldurucen niye arabayla olduruyorsun adam gibi gotur sahile gozlerimi oy, karnima sis sapla, ne bileyim bogazimi kes parcala kopeklere yedir, bagirsaklarimdan kokorec yap mesela, karacigerimden ve dalaklarimdan yahni yap... Altinda kocaman bi araba sok gotune makarna makarna...

Bi de bugun bizim ascilardan birisiyle manavgata gidicem. Asci servisi kacirdi ben de o anda koltukta kucuk var diye gittim bizim gece mudurune soyledim. Ulan soylemez olaydim var ya o laf bi dondu bana farketmemisim bunun ekuru hemen solumda koltukta oturuyormus kim ne diye sordu. Kulakligi taktimda allahtan dinlememezlikten geldim. Cevap verdim tabi mecburen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder