2 Mart 2015 Pazartesi

İlk Blogger Buluşmamız



Aslında şöyle bi durum var. Bu Blogger buluşmalarını pek bi sevdiğim gerçeği. Sonuç olarak yeni insanlar hayatımıza katılıyor ve yeni bilgi paylaşımları olmaya devam ediyor. Dünkü beyin fırtınasından sonra bunu yazmam gayet normal bence.

Normal bi modda evde hazırlanmış kahvemi içmiş bi şekilde yola çıktım.  Otobüse binip Kadıköyde boğanın oraya geldim. Kimse yoktu tabi. Yine her zamanki gibi ben gittim ilk. Ama bunda tamamen benim suçum yok. Cosmos genel olarak bana böyle yapıyor bu kanıya vardım zamanla. Mesela bi yere gidiyorum. Max. 30 dakika bekleyen hep ben oluyorum. Evrenin benden istediğinin ne olduğunu henüz ben de kavrayabilmiş değilim ama zamanla öğrenicem ölmezsem bi ara.

Boğanın hemen arkasında beklemeye başladım. Bi yandan Cemevi derneklerinin protestosu vardı onlara karışmıyım kesin başıma bi olay gelir diye ışıkların altında bekledim. Etrafa göz gezdirdim. Kaç tane tek etrafa mal gibi bakan insan varsa tahmin yapmaya başladım. " Bak şu sarı kız kesin ilknurdur haa, ilknur yani ismi kesin sarışındır. Benim tanıdığım bütün ilknurlar hep sarışın kesin o da sarışındır, Şu uzun boylu liseli çocuk ta ruhsuz atmacaya benziyo, gidip sorsam mı ki, Şu tombik kesin Çalışkan ali başkası olamaz ama dur be gitmiyim o gelsin tanıdığımı belli etmiyim, Şurdan iki kız geliyo acaba Aslılar mı onlar? , Lanet olsun başka kimlerin geleceğini bile bilmiyorum, suide gelicekti dimi? O zaman şurdaki çizmelerin içine dikilmiş kızda kesin odur, çıkarı yok yani kesin odur" diye düşünürken karşıdan sallana sallana gelen ( kesinlikle sallanıyodu ) Aslıyı gördüm. Elinde telefonu görünce anladım zaten.

Sonra Aslı organizatörlüğünü konuşturarak asıl fikir sahibi Aliyi aradığında tahminim yerine oturdu. Yani o Tombiğin Aliden başkası olmayacağı gerçeğini değiştirmedi. Sonra; Hadi biz gidelim madem 15 dakikadır bekliyoruz gelen giden yok gelenlere de adres tarifi yaparız dedik kalktık gittik Hayalpereste. Yalnız Mekanda adına o kadar çok yakışıyor ki. Bildiğin Kendini Harry Potter filminin çakmasını çekiyormuş gibi hissediyorsun. Büyücülük okulu öğrencileri saklı ormanda bi baraka görmüşler cadıyı öldürüp aslında ülkeyi kurtarıcaklarmış hissi uyandıyormuş gibi. :S

Mekanın içine girdik. Kimseler yok. Ali bi yandan ben bi yandan "hoop bilader, kimse yok mu, alooo " diye seslerimizi yükselttik ama bana mısın diyen yok. Bizde kafamıza göre takılalım dedik. Aşağı mı yukarı mı gidelim derken aşağıya indik. Mahsene iner gibi. Ben bodrum kat sandım allah biliyo. Ama öyle bi girişi var ki tam Harry Potter filminin çekim sahnesine uygun. Ben niye taktım şimdi Harry Pottera yaa.

İçeriye girdik. Elemanlar zaten ordalar. " Biz sizi yukarıda arıyorduk" diye sitem ettim ama neyse. Geçtik oturduk.Yerimize. Rahat bi on Kişi varız. Ben açıkçası bu kadar kişi beklemiyordum bile. En son Assolist Ruhsuz atmaca geldi.Bunu Özellikle belirtiyorum çünkü onun yazılarının enerjisi her zaman bana pozitif enerji veriyor. Ya da ben öyle alıyorum. Tabi önce kim olduğunu kavrayamadım. Ne bileyim ben Ruhsuz atmacağı Daha lise çağında velet sanıyordum. Üniversite de okuyan biri olduğunu duyunca "oha" dedim kendime. Harbi sıçmışım içine olayın dedim.

En Dikkat ve belirgin olan kesinlikle ( bence ) Garsonların ( servis yapanlar ) Aslı , Ali ve Ceyo yu kaale bile almamaları diyebilirim :D. Garsonlara Aslı sesleniyo, ses yok, Ali sesleniyo , Ses yok, Ceyonun zaten sesi çıkmıyo. Ben şöööyle bi kalktım "Hoop Bilader" demedim tabi. Bakar mısınız dedim baktılar. Demekki olay bakar mısınızdaymış. Suç Aslıda ama Çünkü geldik oturduk herkes söyledi bişeyler aslı konuşmaktan hala içeceğini söylemedi.


Ortadaki detayları atlıyorum. Canım ne yediğimizden içtiğimizde bize kalsın :D

Mekandan çıktık. Ali hadi sıcak çikolata içmeye gidelim dedik. Sıcak Çikolatacıya gittik. Oturduk. Herkes ayrıla ayrıla zaten 6 kişi kaldık. Mekan küçücük onu anladık. Bi pasajın içinde moda tarafında. Kalabalığız diye dışarıda oturalım da insanlar rahat hareket edebilsin diye pasajın ortasında bi masaya geçtik. Küçücük şirinlerin sandalyesi gibi sandalye ve masaları vardı ama bu şirin görünümün arkasındaki garson gelip bize "Burda oturmak yasak" dedi. Neden demedim de o zaman bize oturacak yer ayarlasana dedim de duymadı. Tek bildiği ve söylediği burada oturmak yasak. E tamam yasakta biz napıcaz? Ölek mi? kalktık çıktık. Tamam Ali biraz bozuldu duruma ama bozuntuya vermemek için fazla da konuşmadık açıkçası.

Pizza yiyelim karnımız acıktı diye yola çıktık Kendimizi pilavcıda bulduk. Herkes siparişini söyledi. Sonra Ali kalktı ben şurdan bi kokoreç alayım dedi. Gözüme farla ışık tutsan daha mantıklı bişey olurdu bence Ali. Bana " Hiç kokoreç yedin mi hayatında " diye bir soru sormayacaktın. Yapmayacaktın bunu işte. Ben "bilmiyorum ki nası bişey" dedim. "Ekmek arası yenir". Dedi. Gitti. Aslıya "neyden yapılıyo" dedim. "Koyun Bağırsağından (!) yapılıyor" dedi. "Neee bağırsak mı? Bildiğin böyle işkembeden çıkan uzunca bişey içinden boklar çıkanından dimi? Ben et yemiyorum yaa onu nası yicem." Hay kafamı eşşekler tepsin. Aliye de ulaşılamaz şimdi. Bağırsak adamlar bize bakacak. Elinde iki çeyrekle Ali geldi. Ben Pilavı yesem mi yemesem mi modundayım, bi yandan ciddi mi yaa bağırsaktan mı yapılıyo bu diye içimden geçiriyorum. Bi yandanda ne olur karnabahar , kabak, patlcıan filan desinler ne olur. Bağırsak ne yaa. Koyun bağırsağı beee. Bok geçiyo ondan Böhkkgg. Zar zor yedim. içindekinin aslında karnabahar olduğunu düşünürek. !

Sonra geç oldu hadi dağılalım dedik. Aslıyla ben metrobüs yoluna kadar gittik. Aliyi Admin panpayı ilknuru ve ceyoyu orda bırakarak.

25 yorum:

  1. Ciddennn gülmekten okuyamadımmm amaaa
    Bu kadar mı çok güldük biz dün yaaaa!!! (:
    Yine bir insanyavrusu farkı yorumu diyorum bennnnnn!! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ancak yorum yapabiliyorum kuzu :)
      o kadar çok güldük ki millet bize bakmaya bile başlamıştı :D

      Sil
    2. hehehehe amannn millet hep bakar zaten ohhh kıskansınlarr
      bu arada dediğim gibi ilk yorumu yapmışım bennn hihihihihi

      Sil
  2. Harikasın cidden :) Kokoreçi bende sevmem hele ki şu yazdıklarından sonra yüzünü de görmek istemem kokoreçin ama ne yazık ki iş yerinden çıkınca yolumun üstünde her akşam o kokuyu çekmek durumunda kalıyorum. Dün için de ayrıca teşekkürler benim defter her blogda en başta birde unutup gitmeseydim içinde tariflerim vardı yaw :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) defteri evet biliyorum da nereye gitti onu bilmiyorum :) katılanlara sordun mu?

      Sil
  3. Bağırsak falan ama 2 tabak pilav üstüne götürdün çeyrek kokoyu :D
    Buluşma kesinlikle çok iyi oldu, memnun oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali ayak yapıyo zaten ya bana sorarsan kokoreçi sevdi bu ama çaktırmıyo bize :D
      Akşam seyyar kokoreççinin yolunu kesip taciz ederek zorla tam ekmek arası yaptırmadı ise bende ne olayım :)

      Sil
    2. onu midyeciye yapmıştım ben!!!! :)

      Sil
  4. okuyup da yazamamıştım yorum :)
    hadi Ali sayesinde kokoreçin de tadına bakmış oldun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatımda ilk defa kokoreç yemiş olmak benim için büyük bi değişim :D

      Sil
  5. Çok fantastik bir o kadar da otantik yazı. :))) Kokoreç yenir mi ya neyse o mevzu bende kötü. :))) Herkese teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  6. Az önce Aslı'ya uğradım nasıl bu kadar her şeyi hatırlayabildiğini sordum şimdi buradayım ne sorayım abime? :) anladın sen onu :)
    Bugün her yere yazdım bunu ama sevgili dostum, gerçekten de keyifli bir gündü.. senden sonra aynı şeyi yazacak iki adres daha var ve sanırım rüyamda da duvarlara o gün gerçekten de keyifli bir gündü diye yazacağım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok keyifli bi gündü evet :) be de çok sevdim sizleri :)
      yine yeniden bi gün bi yerlerde karşılaşalım :)

      Sil
  7. canınız sağolsun yahu defter de nedir içinde 4 tarif vardı hepi topu :) Şafak almıştır.

    YanıtlaSil
  8. aranızda bulunmus kadar oldum, ne güzel yazmışsın :)
    çay iyidir çay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tollga seni de bekleriz bi dahaki sefere :)

      Sil
  9. Kokoreçi sevmemiş olsan hayatta yiyemezdin. İtiraf et hadi :D
    Of güne sizi kıskanmakla başladım ilerleyen saatlerden de pek hayır gelmez sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok et olduğunu ve bağırsak olduğunu düşündükten sonra ve aslında doğal gübreyi harmanlamanın yolunu çözdükten sonra işe yaradı :D

      Sil
  10. ne iyi yapmışsınız, çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  11. Yazılarını zaten severek okuyordum, tanıştık tam oldu, daha da sevdim :) En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere. Bu arada çok uzun uzadıya sohbet edemedik ama otursak saatlerce konuşacak şey bulacağımıza emin olduğum için ilk fırsatta görüşelim diyorum :)) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle tanışmış olmakta çok heyecan vericiydi :)
      en kısa zamanda tekrar görüşelim evet :)

      Sil
  12. Buluşmanız keyifli geçmiş Aslı'nın bloğunda gördüğüm kadarıyla:-) Baktım şöyle, anaaa herkes benim yarı yaşımdaymış, iyi ki gelememişim:-) Bir de yaşlı moduna goreceğidim durup dururken.

    YanıtlaSil