20 Şubat 2015 Cuma

Blogger etkinliği var

Farkettim ki uzun zaman olmuş ya. Bi elin parmaklarını geçmiş valla vakit. Ama o kadar kolay değil haa. Öyle çat diye yazmak bana artık. Zaten Aşk acısı çekiyorum orası ayrı. Bi de homeofislik iş buldum kendime ohh değmeyin keyfime. 


Bu aralar baya bi bulanık hayat hikayem var. Şu yarışma demiştim ya. Nihat Doğan var diye juride katılmadım. Ama sonradan öğrendim ki Juride bi de Burak Kut varmış. Ben de katılayım en azından Nihat Doğan yorum yaparken kulaklarımı tıkarım hiç olmazsa Burak Kutu dinlerim diyordum ki Tabi aramadılar. Malak gibi kaldım ortada. Aman zaten vazgeçmiştim Nihat Doğan gibi bir geçeği öğrendikten sonra. Burak Kut olsa bile gidilmez diye kendimi avuturken buldum. Bide zaten ortalık karışık hiç çekemem şimdi onun semelesini. 

Bişey daha var. İstanbuldayım. Sürekli ev modundayım bu aralar. İş bakıyorum yine ama askerden döndükten sonra bi dikiş tutturamadım gitti. Son çalıştığım otele zaten biraz zoraki girmiştim. Asker dönüşü iş aramayayım diye. Onlardan benden çok memnunlar ki bu bana yeter. Sonumu hayretsin napim. 


Afişi Admin Panpa yapmış. Aslı sahiplenmiş :D

Aslı ( MyReal) Blogger toplantısı düzenliyo. Kadıköyde buluşcaz. Benim için en vahim durum adres. Tam olarak neresi olduğunu bilmiyorum. Boğanın oraya gelince araştırmasını yaparım artık napim. Telefonumda zaten sürekli GPS kullana kullana bataryanın içine etmiş bir kişi olarak söylüyorum ki adres olarak mekanın tam adresi olursa benim için çok daha iyi olur. Zannediyorum ki Aslıda tam adresi bilmediği için yazmadı. Amaan buluşmak istedikten sonra bi mekanın adını Google a yazınca Milyon tane sayfa çıkıyor. Benim o mekana gitme yüzdemse milyonda dokuzyuzdoksandokuzbindokuzyuzdoksandokuz ( rakamla := 999999/1000000 ) tabi eğer milyonda sıfır nokta sıfır sıfır sıfır sıfır sıfır bir lik bir ihtimalde kaybolmazsam. ( rakamla = 1/1000000). Neyse 1 Martta buluşcaz. Kimler gelicek daha bilmiyorum. Ama Güzel geçeceğe benziyor. Zaten Kahve bahane gözüyle bakıp gidiyoruz.

1 Martta pazar günü işi olmayan Blogger neyim varsa bi zahmet oturduğu koltuktan / Sandalyeden kalkıp gelsin. 

Tchuss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder