14 Temmuz 2014 Pazartesi

Benden bildirim

Bu hafta neler oldu bakalim. Sevgiliyle ev bakmak için ne zaman buluşmaya kalksak kendimizi denizde ya balik tutmaya calisirken buluyoruz ya da bi yerlerde dondurma yerken. Öyle bisey ki bu sicaklardan beynimiz sulanana kadar artik ne yapacagimizi bilmeyene kadar yuruyoruz. Herşey normal standart bi şekilde ilerliyor zaten.

Bloğa yazi giremememin birsuru nedeni var. İnternetimi kesti Avea, sonracima e sürekli sevgisiyle beraberim nasil yazicam , sonracima deftere yaziyorum oradan bilgisayara geçirmek ölüm geliyor bana, sonraciima denize gidiyorum hergun mecburmusum gibi, sonracima efenime söyliyim bos zamanlarimda artik tenise de gidiyorum.

Dur simdi onu bosverde bos zaman diyince gecen hafta cuma izinliydim ben mesela. Sevgiliye buluştuk elbette yine. Modumuz elbette ev bakmak sonra yine birşeyler yapmak. Eve bakmaya gittik. Yine ben begenmedim, yine aglayip sevgiliye dondurma aldirdim, ve yine kendimizi sahilde yürürken bulduk. Sonra damlatasta tenis kortlari var. Canim o anda nasil bir tenis askiyla tutustuysa sevgiliyi kolundan surukleye surukleye gittik tenis oynadik. Sevgili pek bi beceriksiz cikti tenis oynamada. Halbuki daha önce belekte oynarken gayet güzel oynuyordu. Haaaa yazarken aklima geldi biz belekte tenis oynamadik golf oynamistik yaa.. Sonra sonra biz bu olayin aynisini sali günü de yaptik. gittik bi güzel tenis oynadik. çok sevdim valla ne diyim.

Kilo almak için balik yagi almaya karar verdim. her yemekte iki tane. ve ise yariyor biliyor musun. valla belim biraz kalinlasmaya basladi. gobekte yavaş yavaş olur. bi yandan sportif faaliyetler bi yandan balik yagi. insanin istahini actiriyo fazlasıyla. günde beş ogün yemek yer oldum valla. arada da çubuk kraker, kek , findik, fistik.. tatliya gözümü dikemiyorum bile. bi de yemeği yiyorum üstüne uyuyorum. uyuyup kalkiyorum yine yemek yine yemek. Millet bana kolayi birakmissin ama kilo almanda faydali olur diyor da ben ne kadar nereden dinliyorum orasi meçhul. 

Kilonun rusyadan kiz arkadasi geldi mesela. onun yanina da ugruyorum haftanin iki uç günü. ben Rusça bilmem acikcasi. zdrasvite , privet sonraki yok. gelen kizda da bi gram İngilizce yok. haliyle ben de google translateden su anda birşeyler dusunuyorumun ruscasini çevirip söyledim. herhalde yanlis çevirdi google translate ki kiz bana aval aval bakti. Buldum geçtim valla. Sonra da yine google translateden bu sefer " bak Türkiye desin türkçe konuscaksin" diyip milliyetçi tarafimi gösterdim. çok mu manyagim ne bilemedim valla. Kilo eve geldiginde ben yatiyordum. Beni uyurken kaldirmasi biraz zor oldu ama olsun. Kalktik alisverise gittik. 

- Sen bu lenayi sevmedin galiba.
- Yok olm nefesini Seveyim baksana memesini sıksan sut verir bu kiz.
- o zaman ne diye cagirdin kizi eve düdük
- gecen sene gelmişti ya hayir diyemedim.
- o zaman Tatyana da gelsin ben onu seviyorum bak.
- onu da ben sevmiyorum. İlgi hastasi.
- Olm Tatyana hergun whatsapptan bana yazip seni soruyo. Uyku apnen varya, sana yardim etmem gerekiyomus felan filan. Hatta gecen gün aradi beni , konusmussunuz galiba tansiyonunun düştüğü gün.

Durumlar hakkında baya bisey yazmak istiyorum aslinda. Suyun altinda Sevgilinin fotosunu çektiğimden beri telefonumda bi Ariza meydana geldi. Bende gittim yeni bi telefon aldim. arizali telefonumu da biraktim köşeye öylece bekliyor. Bakalim sonu ne olur bilmem. Çektiğim resimleri de koymak istiyorum aslinda ama android telefon için blogger appsi bulamadim. Yeni bir tane kendim yaparsam eğer koyacagim. 

neyse bi sonraki durum bildiriminde  görüşürüz artik. Kisa oldu ama olsun :)))

Az daha Unutuyorsun bu aralar super akilli telefonumla instagram ve twitterda devam ediyorum. İnstagram hesabim : yavruinsan twitter hesabim : insanyavrusu

Gorusuruuzzz :))

22 yorum:

  1. Bak bak twitterda açmış hiç söylemiyo :D
    İnya ya arada böyle ses ver olur mu ?
    Kışın zaten buralarda olacaksın :)
    Blogger appsi Türkiye için yok aslında var yoksa :/
    Gıcıklar iştee :)
    Neyse ben twitter'a gidiyorum şimdi bakalım inya nerelerdeymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha zaten vardi ki :)) her yerde insanyavrusuyum ben.. Google amcaya sor bak :))
      Blogger appsi tr için yok belki ama ben bi app buldum. Bloggeroid. Bak son postunu onunla yazdim oldu bence :))

      Sil
    2. İnya bize haber verir dedim ama yok google amcaya sor diyo bi de :D
      Ben sevmedim onu bikaç tane daha vardı :))

      Sil
    3. Ya ama instagrami gelip haber vermistim beden niye öyle soyluyosun :)))

      Sil
    4. Tamam tamam şaka yapıyorum ki aklına gelmemiştir :))

      Sil
  2. Kilo alıcam diye kola içme, bol bol yemek ye daha iyi :))
    Denizden çıkmıyorsun bakıyorum da, az kaldı gelcem bende hıhahoo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolayi biraktim valla. Ama bol bol yemek o okeydir :))
      Napim şekerim yaz geldi havalar isimdi e haliyle denize girip serinlemek boynumuzun borcu :)))

      Sil
  3. iyi hadi kilo alıyosun vatana millete hayırlı olsun :)
    öyle nispet yap sen yap,
    ben de yakında geliyorum oralara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hava kilo aliyorum ya acaip mutluyum :))
      Gel gel çok super buralar :))

      Sil
  4. Kilo almaya uğraşmak ne güzel şeydir. Sen o telefonu pirincin icine göm bir aya düzelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo almak güzel bence yaa.. Bi de princ meselesi mantikli gelmedi pek bana :))

      Sil
    2. Suya düşen telefonu koydum ben. ilk ekran rengi sonra dokunmatiği geldi. =)

      Sil
    3. Yok benimki suya düşmedi ben direk suyun içine bilerek ve isteyerek bir tane foto çekmek pahasina dalsirdim resmen. Sonra olan oldu... ama deneywyim ben de o zaman ;))

      Sil
  5. süper akıllı telefonun hayırlı olsun :)
    görüyoruz her şeyin resmini çekiyosonn bi de self çekebilseydin iyiydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tisikir indirim :))
      De ben hala selfie çekme ozurluyum yaa :))

      Sil
  6. Twitter'dan takipleşmiştik Instagram'ı da şimdi ekledim ;) süper akıllı telefonunda hayırlı olsun bakalım :)
    Şu tenise galiba bir ben başlayamayacam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ekledim ben de senii :))
      Tesekkur ederim :))
      Tenis çok eğlenceli ama dene bence :))

      Sil
    2. Ben de teşekkür ederim :)
      Aşırı derecede tenis hayranı ve koyu bir Roger Federer taraftarı olup hiç tenis oynamamak çok kötü pofff

      Sil
    3. O zaman en yakinindaki kişiyi kapip en yakin tenis kortuna gisiyosun hemen mars mars :)) tabi önce bi sabah olsun kahvalti felan yap sonra.. AC AC oynama yani :))

      Sil
  7. İşte ben de Temmuz'un ortasıı oldu. Hala denize giremedim. Derim kurudu resmen. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyyy drama geldi biptis biptis :)) kuvvete su doldur gir bak :)))

      Sil
  8. Kilo almak için balik yagi almaya karar verdim.

    kilo vermek için tavsiyen var mı ? :)

    YanıtlaSil