3 Temmuz 2014 Perşembe

2005 Günlüğümü geri istiyorum

Bi nedenden dolayı 2007 günlüğümü tekrar elime aldım. Başladım sayfaları çevirmeye. Sevgiliyle tanışma aşamamız ve benim viyanaya gidiş öykümü anlattığım günlük olur kendisi ki bir de lakap takmışım akıllara zarar. Vitaminsiz diye. Vitaminsizi elime aldım. İlk sayfasında basmışım teşekürü hemen “Yıllar sonra bu defteri okuyup ve bu defterin nereden geldiğini anlamayan bene. Bu defteri veren Yılmaz Paşaele teşekür et ki sana bundan bbeş on tane daha versin.” Diye gelecekteki bene atar yapacak kadar manyakmışım. Ki Günlüğün içindeki atarlarıma bakılırsın bildiğin manyağın önde gideniyim. Hangi çocuk gelecekteki kendisine kızıp , küfrederki. Cevap veriyorum o benim. Rahat ol yani. Ha planladıklarımın çoğunu yapmışım ama.

Vitaminsizin başlangıç tarihi 4 ocak. Valla yılın ilk üç günü nerde diye sorarsan bi önceki günlüğe bakmam lazım. Üşendim baya şimdi. Neyse işte 2007 kışında İzmirdeymişim. Okulun son dönemi. Erasmustan dönmüşüm babalar gibi 4,5 puanla. Ama mezun olamamışım. Onun üstüne Brezilyaya gidecek kafileye katılıcam ki iyi bir tez verip mezun olmam lazım. Bi yandan Sevgiliyle kavgalar ediyoruz, ben seni seviyorum bırakmamlardan tuta, Brezilyaya gidip orda pitonlara yem olasın, en zehirli örümcekler seni zehirlesinde geri dönmek zorunda kalasına kadar vardırmışız işi.  Sonuç olarak ben 2007 kasım ayında 3 aylığına gitmişim. Oraları da anlatmışım ama şimdi konu bu değil.

Bi haftadır kilo alma diyetine başladım. Valla iştahım bi açıldı pir açıldı. Oruç tutanlara ayıp olmasın ama habburu hubburu yiyorum valla önüme geleni. Günde bir litre sütten başlıyorum mesela, sonra protein alıyorum bol bol ve tekrar yemek, sonra atıştıtmalıklar, üstüne meyve, onun üstüne çerez… Dinazor taşağı olsa onu da yerim o derece kıvamdayım şu anda. Ramazan bana hayırlı geldi galiba, millet oruç tutarken ben homidi gırtlak ye de ye. Gına gelmiyo tabi.

Ben günlüklerimin gün sonlarında Kilomu yaşımı ve boyumu yazan bi manyağım. Bunu kabul edelim lütfen. 3 ocakta olan kilomu görsen aklın hayalin durur. 178 boya 70 Kiloymuşum. Aynı yıl içinde 65 kiloya kadar düşmüşüm. Yılı ise 73 kilo ile kapatmışım. Ve boyumda 2 cm uzamış. Aman ne önemliydi sanki. 160 boyum olsun üstüne 100 kilom olsun valla. Ama gel görki şu anda 181 cm boyum var. Kilo ise vahim durumda. 75  kilo olmuşum yine. Hergün not ediyorum artık. Mesela bundan bi hafta önceki kilom yemekten önce 76 yemekten sonra 78 oluyordu. Bi hafta içinde 2 kilo vermişim anlayacağın. Artık depresyonda mıyım neydeyim bende anlamadım. Heralde depresyonda değilimdir. Dün yine tartıldım. 250 gram vermişim. O kadar spor yapıyorum yemek yiyorum sigarayı bile kilo almak için bıraktım. Yok bünye kabul etmiyo. Suyu bile azalttım yemin ederim. 4 litre yerine bir litre içemez oldum.  Sırf metabozlizma zayıflasın diye. Ama nerdeee…

Sevgili Çok eski yarı ergen kaşar arkadaşlarım Dombili Derya ve Dönek Ezgi. Lütfen 2005 günlüklerimi geri verir misiniz? Bu zamana kadar okudunuz dalganızı da geçtiniz ama benden size zırnık çıkmaz. Bilin istedim. Tamam kabul bende sizin hatıra defterinizi alarak çok çirkin bişey yapmış olabilirim, onun fotoğrafını çekip Sao Paolodan nehre fırlatırken yanımdaki arkadaşıma fotoğrafımı da çektirmiş olabilirim, Hatta ve hatta hatıra defterinizdeki bana yazdırmaya kıyamadığınız o “ Kalbini kadar bembeyaz sayfaları” benim çirkin düşüncelerimle birleştirip yırtmışta olabilirim. Ama bunun için tabiî ki özür dilemeyeceğim. Valla şekerim önce siz başlattınız ben de misilleme yaptım. Günlüğünüz elime geçseydi valla varya .. e bilemicem artık. Kaşarlıktan seviye atlardınız  yemin ederim. Ben 2005 günlüğümü istiyorum yaa. Banane yaa. Verin lan benim günlüğümü adi pislik orospular sizi.

9 yorum:

  1. Günaydın :D
    Ay sabah sabah ne iyi geldi bu yazı bana :)
    Yaa deli misin neden kilo almaya çalışıyorsun sen boşversene. Hem kilo almak için suyu azaltma. Bu sıcakta için kuruyacak yeminle :)
    Günlükte kilo boy yazanı ilk defa görüyorum :D
    Off benim de günlüğüm olsun yaa. Hep yazıcam diye başlıyorum 2 gün yazıp fırlatıp atıyorum. Özendim. Deneyeceğim yine :) Hatta kilomu boyumu bile yazarım belki :D

    YanıtlaSil
  2. İnya bak zorlama kendini miden patlar sonra :D
    Vermezler boşuna bekleme :))
    Bak sen günlüğe yazmışın ben hangi yıl kaç kilo olduğumu biliyorum :)
    Böyle şeyleri unutmuyorum şükür :D

    YanıtlaSil
  3. Bende ramazan geldi kilo vermeye calisiyorum. Corba ve hosaf yiyorum iftarda. Baska da bir sey yemiyorum. Ama manyak gibi sodali icecekler (Cola, Fanta) tüketesim var.

    YanıtlaSil
  4. ay ben yazıp yazıp yırtıyorum sonra günlüklerimi :)
    sen de fena içerlenmişsin ah ahh :)

    YanıtlaSil
  5. hahahha ya bence unut eski kayıtları ve hatta yenilerini de yazma, hep rakam hep rakam nereye kadar :)

    YanıtlaSil
  6. verın ınyanın gunlugunu cok sinirlenmiş size hakkınız yok buna :D :D

    YanıtlaSil
  7. sıçmışsın kızların ağzına resmen :D günlükleri bu kadar istemene neden olan şey nedir :D

    YanıtlaSil
  8. İnyacan kayboldun gittin ya :)
    Son durum bildirimi yapsan hani :)
    Bi de seni mimledim haberin olsun ;)
    Evi buldunuz muuu ?

    YanıtlaSil