4 Nisan 2014 Cuma

InYa Ahu'yu Admin Yaparsa

Selam ben İnsanYavrusu'nun bu günlük admin'i Ahu Kader. İnYa sorun yaşıyor bu blogta. Siz sevgili okuyucu olarak yorum bırakıyorsunuz bırakmasına ama avatarlariniz görünmüyor. Buda beni de İnYa'yi da fitil ediyor tabi ki.
Ahu'cum bir el atsan dedi. El attım atmasına ama sanırım bu sorun ne şablondan nede başka bir şeyden kaynaklanıyor. Sadece bloggerin sorunu.
Allah tependen baktirmasin blogger.
Bir günlük adminligimin şerefine buraya yazı yazmasaydım olmazdı tabi ki.
Hadi hoşçakalın spaydermenler :)

24 yorum:

  1. Ilk yorumu da ben birakayim tam olsun :)

    YanıtlaSil
  2. evet benim de dikkatimi çekti, benim de bir arkadaşımın (amugurami evreni) o şekilde çıkıyor:( çok gıcık oluyorum...:( birisi çözse şu sorunu bize de anlatsa (ama Bilal'e anlatır gibi anlatsın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu sorun gercekten Blogger'den kaynaklaniyor Müjde'cim. Tek cagre aslinda yeni blog acmak fakat bu seferde okuyucularimizi kaybediyoruz.

      Sil
    2. ben yaptım. sorunu çözdüm de işte izleyiciler kayboldu.
      amaan diyorum ne de olsa bilickler zaten :D

      Sil
  3. Yaaa agzini yuzunu kalbe bogarim haa çok tatlisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende öylesin canim benim Tesekkür ederiz efendim :)

      Sil
    2. ahahahaha oyleyiz dimi yaaaa :D:D:D

      Sil
  4. Ay evet bende neden gözükmüyor profiller diye düşünüyodum

    Ne güzelmiş böyle blogumuza sekreter tutsak yorumlara cevap falan verse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      ahu bi günlük sekreterim olmuş :D

      Sil
    2. Pek bir hoşuma gitti canım bu sekreterlik. Hatta o kadar ki ortak blog açma düşüncesi oluştu inya ile

      Sil
  5. Hey Ahu her yerden sen çıkıyorsun karşıma
    :)
    Düzelmemesi kötü olmuş
    :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun için farklı kaynaklarım da olucak :D

      Sil
    2. Düzeldi artik Pehitocum. Ve evet her yerden ben cikiyorum karsiniza. Zorla kendimi sevdiriyorum :)

      Sil
    3. Ben zorla değil, isteyerek sevdim seni
      :)
      Kaynaklar?

      Sil
    4. düzenlemesi kötü olmuşa cevaptı o bikere :D

      Sil
  6. Ben direk söyleyeyim profilime bişey yaptım ve çözemediğim şekilde profilimle yorum yapınca hata veriyor :)
    Ne yaptığımı da bilmediğimden düzeltemiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. karışık işler bunlar :)

    YanıtlaSil