17 Mart 2014 Pazartesi

Senaryo denemesi

--Hislerini anlıyorum ama beni iyi dinle çünkü ikinci kez tekrarlamıycam. Yeniden biriyle çıkmaya çok hevesli değilim. İkimizinde bildiği gibi çıktığım bütün erkekler beni aldattı

-- Ben hariç çünkü bildiğin gibi biz...

-- Kapa çeneni... İkimizin bildiği bişeyler yapamazsam işyerindeki penis kafalıların diline düşüp yine başladığım noktaya dönerim.  Üstelik duruma bakılırsa gözümün önündeki tek erkek sensin. Ki bu kişi bazen tesadüfen lanet kaltaklar tarafından lanetlenmiş.

-- Lanet kaltak deme...

--Kim seni 7 ay önce ortada bırakıp altı yıl lanet bi pislikmiş gibi davrandı.

-- altı yıl dört ay...

-- İşteee... sana cinsel ilişki gerekiyor...

-- Tamam haklısın

-- Hemde feci şekilde.

-- Tamam anladım.

-- Ve böyle şeyleri düşüneceğine testislerini boşaltma gerçeğine odaklanmalısın. Hem de acilen hepsi bu. Düşünmen gereken sadece bu. Hem de herşey bu..

-- ben sadece hiçbir şeyi riske etmek istemiyorum.


-- hey bak, bazen bişeydir, bazen anlam doludur, bazen yüzün okşanmasıdır ve parmakların birbirine dolanmasıdır. Veya kulağa fısıldanan küçük sırlardır. Ve bazen de sadece sextir. Testislerini boşaltmak ve sonrasında uyuya kalmaktır. Seninle yapacağımız şey bu çünkü arkadaşlar bugünler içindir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder