9 Ağustos 2021 Pazartesi

Tecrübeyle Sabit

 Alanyalının burcu Yengeç. 

Konyalının burcu da Yengeç

Kuşadasılının burcu da Yengeç.

Ben sapına kadar YAY. 

Ben bu yengeç burçlarıyla ne kadar anlaşmaya çalışsam da onlar sürekli benden kaçıyorlar. Su ve ateş dengesizliği beni yok ediyor yavaş yavaş. 

Burçlara pek tamah etmem ama insanlar neden böyle. Mesela Boğa burcu erkeklerle çok iyi anlaşıyorum. 

Ama iş Yengeç burcu ve Terazi burcu erkek olunca iş işten çıkıyor. Yengeç Burcu erkeklerde benim en çok sevdiğim erkekler oluyo bi de. Nasıl denk getiriyorum bilmiyorum. Bi öyle bi böyle olmalarından çok sıkıldım. Ölsem ruhu duymaz ama onlar için öldüğümden haberleri olmaz.

Allahım ne olur beni sevecek , peşinde koşturmayacağım bi Su burcu bi erkek nasip et bana. 


Amin.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder