21 Temmuz 2015 Salı

Aşk-ı yek

Valla bu sefer seviştiğimi yazıcam hiç öyle dalga geçer gibi aaa pise bak seviştiğini yazıyo olan var olmayan var deme. Yazmalıyım anlıyor musun. İçimdeki aşk ateşi ve güzelliğini seninde aşık olman gerektiğini sana anlatmalıyım. Çünkü aşk dünyadaki yegane mükemmel şey. Bu sefer eros denen süzme piçin okunu kendime bi de Ankaralıya saplattım. Hem de öyle bi saplattım ki ikimizin de kalbini deldi kaldı orda. Zeusla Europa aşkı bok yemiş bizim yanımızda. Tahirle zühre de kimmiş, keremle aslı bile halt etmiş bizim yanımızda. Leylayla mevnun da kimmiş çöllere mi düşmüş mecnun. Bi de gelsin Alanyada 40 derece sıcakta ve nemde kalmayı görsün. Peh... Ben aşığım. Hem de çok. Ömrümün kalanının sahibine hem  de. O da bana aşık. Onun ömrünün kalanının sahibine. 

İlk zamanlar onunla konuşurken temkinli yaklaşıyordum yalan yok. Hatta tanıştıktan bi hafta sonra telefon numarasını istedim. İtiraz bile etmedi.  Şakkadanak verdi numarasını. Üç beş gün de whatsapptan yazıştık. Sonra bigün ben internetten sipariş verdim. Facebookta bu abidik gubidik modakapıda diye ilan veriyolar ya sponsorlu kapıda ödeme falan diye. Heh işte onlardan sipariş verdim. Ve sonuç olarak dolandırıldım. Salaklığıma ayrı yanıyorum zaten. Ne bileyim ben adamların dolandırıcı olduğunu. Kapıda ödeme ile alınan bişey almayın arkadaşlar. Neyse o gün tabi baya bi moralim bozuldu kargo paketini açtığımda. Dapdar bi pantolon bi dandik gömlek bi tane de dandik t-shirt görünce ben tabi şok. O üzüntüyle ankaralıya yazdım. Kendimle dalga geçerek ne kadar salak olduğumu anlatarak. Sonra bi baktım şarzım %1. Whatsapptan şarzım %1 kaldı ve son şarzımı seninle harcamak istiyorum diyerek aradım. Sesini duyar duymaz " allahım heyecandan ölücem kalbim güm güm atıyo" dedim allah biliyo. Bi insanın ses tonu bu kadar mı şiir gibi, su gibi, yemek gibi, aşk gibi çıkar. Resmen aşk kokuyo. 

Bu aralar bi de tatilde. Onun tatili bitince benimki başlayacak. Pazar günü izinliyim, soluğu onun yanında alıcam mesela. Ve sürekli o bana yazmayınca kendimde kocaman bi eksiklik hissediyorum. Kırılacak bir cam gibi düşünüyorum onu her kelimemi özenle seçiyorum korılmasın kızmasın diye. Benim dünyamın hakimi oldu birden. Herşeyim ona endexlendi ve devam ediyor. Ha bu durumdan memnun muyum. Evet kesinlikle.. Ona herşeyimi veririm gözümü kırpmadan hiçbirleye acımadan. Kılına zarar gelse kendimden bilirim kendime bi pay çıkarırım niye ben yanında yokken kılına zarar geldi senin diye. Yahu dedim ya ben ona bütün kalbimi aşkımı vermişim gerisi hikaye. 

Son üç dört gündür bunalımdaydım. Yaptığım işe saygımı yitiriyordum resmen. İstifa bile verdim. İstifayı verdiğim gibi de geri çektim. Çünkü tatile ihtiyacım var. Gidip kafamı toplamam lazım. Ve bunu da sevdiğimin, kalbimin tek sahibinin yanında yapmayı düşünüyorum. Hani huzur diyorsun ya, işte o huzur sınırsız herşeyi yapabileceğin kişinin yanında olan işte. 

Lafı fazla uzatmaya gerek yok bence. Onu seviyorum. Ve ona her seni seviyorum dememde ben de seni seviyorum tatlım demesi benim çok hoşuma gidiyor. 

Kör kütük aşık olmak bu yaa vallahi bu. 
Sen de dene pişman olmayacaksın bak gör :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder