15 Kasım 2014 Cumartesi

Sevgili yok Artık

Bir ay boyunca keklenmemin sonucu olarak şimdi Sibel Can dinleyip evde kös kös oturuyorum bu bir. Hayır şarkıda çok güzel orası ayrı. Sevgiliyle son dinlediğimiz şarkı olur ki ben galiba hala bunalım modundan çıkamadım. Hazır kış ayları da geldi tam bunalım ayları tamamdır. 

Herif bana yalan söyledi ya. İnanabiliyor musun. Adamı ben Japonyada zannederken beyfendi İstanbula gelip evlilik hazırlıkları yapıyormuş. İnanır mısın ben bile bu kadar mükemmel işleyen bir planı yapamazdım. Senaryoyu kafamda yazdım zaten. Önce bana Japonyaya gittiğini söyleyecek, çünkü Türkiye ile en uzak saat farkı olan yer orası bu yüzden bunu söylemesi yeterli. Hoş ilk başta inanmadım ama sonra whatsapptan konum vs gönderince tamam bu Japonyadadır diye düşünmek zorunda bırakıldım. Bir diğer kısmı ise Telefonunun sürekli açık olması Ki ben bundan da şüphe duymadım. Açıkçası ben ne zaman Türkiye dışına çıksam benim de telefonum sürekli açık olurdu. Ki ben de ondan sandım. Daha sonra şöyle bi daha derine inince bunun babasından kalma Jetskisinin olmadığını farkettiğimde iş işten geçmişti. Hayır babası Jetskiyi nerde bulmuşta buna bırakıcak. Ayrıca hayatta olan babası neden buna "Al bu senin olsun" desin ki?

Açık arıyorum da sürekli. Kendi kekliğime , kekoluğuma yanıyorum. Abi adam gitti bak bir değil iki değil üç değil toplam 7 yıl 11 ay 10 günü sen tut hiçbişey olmamış gibi soyum üresin diye git... Ay dayanamayacağım. Daral geldi. Hep aynı hikaye. Kalbim sıkışıyo. Bak valla kalbim sıkışıyo şu anda. Ne yaptım lan ben sana!!

Haa serbest bıraktık o ayrı. Ne yani zincire mi bağlasaydım. Bi kere güç olarak benim beş on katım gibi bişey. Despotluk desen zaten benim gibi birine yakışmaz ama onda maşallahı var. Hoş ben kendime güvenmiyordum boynuzlamam boynuzlamam diye asıl boynuzu ben yemişim haberim yok. 

Neyse;

Artık Herif diyebileceğim bi sevgilim yok.
Artık Despot diyebileceğim bi sevgilim yok
Artık otu boku anlatacağım bi sevgilim yok
Artık zırt pırt arayacağım bi sevgilim yok
Artık Günaydın diyebileceğim bi sevgilim yok ( Hoş burda öküz olan benim, hiç çekmem öyle mesaj )
Artık ...
...
...

İşte sevgiliyle yapılabilecek ne varsa onlar yok

Yani kısacası Artık Bir sevgili(m) yok..

Duyurulur.

4 yorum:

  1. Offf İnya, ne desem boş be. Neler hissettiğini anlayabiliyorum. Ben de çok güzel keklenip, üstüne terkedilmiştim uzun zaman önce.

    Üzme kendini arkadaşım. Daha kimler gelip geçecek hayatımızdan.

    YanıtlaSil
  2. Yalancının mumu işte bir gün sönüyor. Böyle sevgili olmaz olsun be güzelim. Dilerim artık hayatına giren kişi adam gibi adam olsun.

    YanıtlaSil
  3. O gün whatsappta da dedigim gibi tüh küfür etimm biiippppp. Uyuz, öküz o.

    YanıtlaSil