24 Eylül 2014 Çarşamba

İnstagram gunlugu

De dim ki birde ben yapayim instagram gunlugu. Arada sirada yapmayi dusunuyorum. Zaten uzun zaman oldu ozlemissindir sen de beni. Hadi yine iyisin sana resim gondericem :))

İlk resmim tabiki bana en yakin olan sehir Sideden bir kesit. Kesit derken oyle kesit degil. Yonlerin kesiti... Ama temple of men dedikleri yeri hala bulabilmis degilim.



Yine sideden bir kesit. Burasi imparatorun ya da donemin yoneticisi olan kisinin saray icindeki yuruyus yolu. Bi nevi Osmanlidaki padisahin taht odasinda ki yolu diyelim.



Bununla arkadas olmak istedim. Kopek dostu olarak yakindan sevdirmedi kendisini. Ben de uzaktan uzaktan " hanimis benim balim hanimis benim turtam " diye sevince havlamaya basladi.



Bu Sibirya kurdu kirmasini Alanya demirtastaki kopek ciftliginde gordum. Resmen asik oldum diyebilirim. Ama beni bekleyen bi tane var İstanbulda.



Gecen hafta arkadaslarla ( ki bu arkadaslar 12 kisilik bir grup ) geyik avlamaya gittik. Oyle hemen kizma yahu ben avlamadim. Onlar avladilar. Zaten elime tufek alamam ben. En son askerdeyken aldim o kadar. Neyse bu yesil dostu da Geyik avindayken fotografladim.



Bu fotografta yine biz avdayken cekildi. Alanyanin arkalarinda toroslarda gercekten koyler hala duruyor. En guzeli.



Bu baligin ne oldugunu bilmiyorum. Ama tadi lezzetli. Kalkan gibi bir tadi vardi. Yaklasik 7 kilo gelmisti. Zehirli diye kandiranlar bile vardi...




Simdilik bu kadar. Sonra devam ederim.

Gorusuruz.

6 yorum:

  1. Harika olmus bu instagram günlügü. Ben severek takip ediyorum fotolarini senin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe elimden geldigi kadar. :))
      Bi de telefonumun netligi bozuldugu icin filtre programi indirdim. Snapseed. Bak sende den bu fotograflarda snapseed ile filtre ve netlik ekledim. Bi de sen bu aralar foto paylasmiyosun yae.

      Sil
  2. Side'de çektiğimiz bütün fotoğraflar Alanya'da arabamızdsn çantalarımızın çalınmasıyla gitmişti. Ne üzülmüştüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya abi siz nasi caldiriyosunuz. Bi de arabadan haa... Ben bildigin butun malzemelerimi ortaya koyuyorum gelin alin diye. Bi tane adam gelip bakmiyo.. Garip... İstanbulda olsa boyle olmaz ama...

      Sil