21 Ağustos 2014 Perşembe

Japonya meraklisi

Yahu bela okuma bela okuma diyorum kendime de zorla bela okutturuyo herif. Daha evi yeni aldik ustune bi ton da borca girdik, sevincini bile yasayamadim daha evin ama gel gor ki sevgili dedigim pezevenk is gorusmesine gidiyorum diye birakti gitti. Bi haftadir da ortalarda yok. Ha nerde oldugunu bilmiyor muyum. Elbette biliyorum. Bana soylemeden cise bile gidemiyor bu aralar. Malum tripliyiz birbirimize. Daha hala o ortak hollandali arkadasimizin evinde olan muhabbetle devam ediyoruz da.

Beyfendi japonyaya yelken actida. Babasindan kalma buna jetski mi ne varmis. Jetskilerini saticakmis japonyada. Bol sifirli bi yene iste. Hos japonlarin parasi bizim paramizin cok cok altinda bi tutar. O yuzden bol sifir dedim. Beni asil öldüren durum daha farkli. Biz pazartesiyi yasarken adam bildigin saliya girmis yatiyo. O modda. Saat farki desen taaaa ebesinin nikahina kadar. 14 saat borumu. Hayir gunaydin askim diye mesaj cekebilmek icin aksam saat 6da uyanik olmam lazim ki oyle cekeyim ama nerdeee.. Bi de bu aralar modumuz su, ne zaman birbirimizi online yakalasak. Naber nasilsin, iyi sen nasilsin, iyi ben de calisiyorum. Hay senin...

En cok korktugum daha baska bisey tabi. Simdi Japonya da gayshalar varya. Ay bu herif onlara gitmis olmasin. Yapar mi yapar valla. Nasil kontrol edicem peki? O degilde ya gayshalar buna gel mutlu son yapalim derse bu salakta giderse mutlu son yerine bunu soyup sado mazo sex yaparlarsa. Hayir sevgili anlamaz sadosundan mazosundan ama olur ya taaaa Japonya ya geldik bi de japon avratlariyla japonca sado mazo yapip hentai yapalim derse? Allah canimi alsin giderim o Japonyayi ciktigi yere geri sokarim. Simdi burda sabah ya, simdi tabi o gayshalarin elinde o dunya benim bu dunya senin alemden aleme kosuyordur. Bi de bunlarin bi ickisi vardi neydi o? İcince sarhos etmeyip yatakta isi pisirirken yapani. Ya ondan aldiysa. Simdi kiraz mevsimiymis mesela Japonyada o kiraz agaclarinin altinda benden baskasiyla beraber el ele kolkola geziyosan belediye diregi girsin sana sevgili sevgilim. O ictigin adi aklima gelmeyen sonradan sarhos eden icki varya cok ic hemi. İcte bogazinda degil baska bi yerden ciksin. O jetskiyi sattigin japonlarla ciftlesesin. Yok dur bunu yapma. Japonlarinki kucuk olur. Sumo gurescilerin altinda kal hemi.


Pis.

3 yorum:

  1. Harbi manyaksin oglum sen. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaz,çiz oyna sonra gel adama kız :)
    Belki bişey yapmadı inya at o düşünceleri kafandan :)

    YanıtlaSil