22 Aralık 2016 Perşembe

intikam soğuk yenen bi yemektir.

Yaz modundan çıkıp kış moduna girdim artık kimse tutamaz beni. Alabildiğine zamanım var artık yazmaya çizmeye fotoğraf çekmeye. Geçen gün bizim Alanyalı geldi yine gecenin bi köründe aşkımlı cicimli konuşarak hoop noluyoruz dedim. Sen beni 4 ay önce Limanda motorun üzerinden indirip benim şu an psikolojim bozuk bir iki ay görüşmeyelim diyen sen değil miydin dedim de "ya işte hep böyle yapıyorsun hesap soruyorsun " bilmem ne diye zırvaladın. Şimdi gelmiş bi de aşkım naber ya yapıyosun. Ulan dangoz sırf sana inat olsun diye aynı şeyi sana yapacağım diye gittim o gün ehliyet kursuna yazıldım. Sırf aynı muameleyi sana yapacağım diye çanak tutuyorum.

Herif beni o gün öyle bırakıp gitti yaa. Vallahi billahi ne yapacağımı bilemedim. Allahım sana geliyorum desem o anda ileri de otobüs bekliyor kesin görecek diye onu bile diyemedim. Dengemi kaybede kaybede Alanya merkeze doğru yürüdüm. Yürürken de plan yaptım tabi. Aynı şeyi yapıcam hem de. Evet evet aynı şeyi yapıcam. intikam alıcam aynı şekilde diye düşüne düşüne kendimi Sürücü kursunda buldum ve boyut değiştirdi herşey. Teorik sınavdan 90 alarak geçtim. İş direksiyondaydı ve ben hayatımda hiç motor kullanmadım. Kullanmayı geç Arada Eleman beni motoruyla yalnız bırakıp gittiğinde sağ tarafın gaz sol tarafın debriyaj olduğunu bilmeden sağ tarafa bamm diye gazı kökleyince 100 yıllık ağaca tosladım olan ağaçla motora oldu. Böyle bi anım varken tabi direksiyona oturmak çok ayrı bi iş gibi geldi.

Birazda şöyle bişey var hani lise sona kadar hangi hocaya aşık oluyorsan o dersten kesin geçiyorsun durumu var ya. Onun aynısı işte bana direksiyon derslerinde de oldu. Bizim motor direksiyon hocası allahı var çok yakışıklı. Ve ben naaptım gittim adama aşık oldum. Bilerek motordan düştüm , o sekiz midir nedir onu yapamadım. Sonra aldım motoru yere fırlattım filan. Baktım bu umutsuz vak'a bundan bi bok olmaz demeye başladı. Sen misin bunu diyen dedim ben de aldım motoru tekrar tek seferde hiç aksatmadan onun gözlerinin içine baka baka " Yaa nasıl oluyormuş" demeye getirdim de ilk sınavda ilk parkurda heyecandan ayağımı yere değdirerek kaldım. Sınava 13:55 de başladık ben 13:56 da sınavı bitirdim. Büyük başarı yani. Neyse tabi o aralar benim ev tadilata girdiği için mecburen otele geçmek zorunda kaldım. Ev sahibi oraya verdi yani.

Üç hafta sonra tekrar sınav oldu. Bu sefer diğer kursların hocalarından birisi bana laf atmaya başladı. Sen burda dolaşma şu gömleği giyde çık gez dışarda motorla dedi. Bizim hoca da bi yere gitmişti. Meydan bizdeydi zaten. Trafiğe çıktım çıkış o çıkış bi daha dönmedim. İlerde rampadan kalkarken yine düştüm. Benim hocayı aradım da geldi sonunda aldı beni gittik hastaneye. Gerizekalı arabası olanlar rampada bile uçarak giderken ben daha motor geri geri gidiyo diye arka frene basıyorum.

Neyse sonunda sınav günü geldi çattı. Son sınav benimdi. 15 kişiden 1 kişi kaldı 1 kişi sınava giremedi. Motor parkurunda yerden 5 cm yükseklikte 3 metre uzunluğunda ve 30 cm genişliğinde bi demir var. onun üzerinden geçmemiz gerekiyor. Sınava giremeyen onun üzerinden geçemeyip düştü ve omurilik kemiği kırıldı. Sınava giremedi. Neyse son sınav benimdi. Kimseler yok. Müfettişler de beni bekliyor. Heyacanım yine tavanda. Bizim hoca koluma vura vura morarttı yeter heyecan yapma bak. Diye. Ben naaptım ilk parkuru yaptım tabiiii. Trafiğe çıktığımda iki hatam vardı ama olsun öyle büyük hatalar değildi. Rampa kalkışında sağ sinyal vermedim bi de sollama yaparken sağımdaki araba geçsin diye beklerken takip mesafemi en aza indirdim.

Sonunda ehliyetimi aldım tabi. A2 ehliyetimi.

Şimdi sıra intikamda.!

8 yorum:

  1. Yuppi insanyavrusu geri döndü. Yasasin. Yaz bol bol yavrucum. cok özledim seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahucum geldim de bakalım neler çıkacak :=)) ben de çok özledim. o kadar yoğunluktan nasıl oldu da ölmediğimi şaşırmış durumdayım :)

      Sil
  2. Heyecanla intikamı da bekliyorum! 😂

    YanıtlaSil
  3. ehliyet alınmış, e hadi gözün aydın inya :)

    YanıtlaSil
  4. Ehliyetin hayırlı olsun diyeyim ben de :) Kazasız belasız kullan inşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) elime bi geçsinde :)

      Sil