2 Mayıs 2015 Cumartesi

Onemli olan...

Disardan orospu, herkese veriyo, yesil isiklari yakmis bekliyp, mavi boncugu bol falan gibi laf soz edenler varsa simdiden soyleyeyim yok oyle bisey. Sadece kurlasiyorum birileriyle sonra biseyler oluyo hoop bi anda dusman kesiliyoruz. Birbirimizi bogazlamaya basliyoruz. Bunda da oyle olacak eminim. Ama simdilik kurlasma donemindeyiz. Daha dogrusu ben kendi kendime kurlasiyorum da o mal bunu anliyor mu bilmiyorum.

Gecen gun depresyonumun son evresine girdim mesela o gun gece de bu vardi. Disari cikayim bi sigara iceyim hava alayim dedim. Bu da kalkti yanima geldi. Allah var cok yakisikli. Bi de bilmis, ukala, burnu havada , herseyden sikayet ediyo, herifde fizik namina kusur yok. Ama o kadar cok gereksiz konusmasi var ki anlatamam. Tek iyi tarafi eli ayagi duzgun. Bir iki defa facebooktan yazistik bununla iste napiyorsun ne ediyorsun falan diye. Bi de bu o picin yaninda gezip duruyo buyuk ihtimal aralarinda adim gecmistir uyarmistir onu bana karsi. Gecen gun bizim sef lojmana geldi oturuyoruz ogle saatlerinde cay iciyoruz, bu da cikti kantinin kapisindan bana bakiyo, yuzunu eksitiyo felan boyle. Ben de ona bakmaya basladim arada gozlerimi kaciriyorum tabi. Okuz gibi bi adama da bakilmaz yani. Neyse sonra gunaydin dedim ben buna. O da bana gunaydin dedi. Dondu gotunu gitti. Ondan onceki gun de ayni sey oldu mesela. Yine benim sef gelmisti lojmana alanyaya gidip parfum almistim ona onlari almak icin otelden kalkip lojmana gelmisti. Lojman kapisinin onunde durdu sohbet ediyoruz felan bunu da gordum. Bi selam vereyim ayip olmasin dedim. Naber dedim. Elimi sikti hemen birakti iyidir ne olsun dedi. Sonra telefona gomuldu. O gun aksam ise gidene kadar bi daha goremedim onu. Hayir ben bisey yapmadim yemin ederim bak. Birileri biseyler anlatmis olabilir emin degilim.

Mesela dun oyle imkansiz seyler dusundum ki yok artik demeye getirdim olayi. Bak bi insanla yeni yeni tanisiyorsun hadi eyvallah ona belki kanin isinmadi bi daha konusma istemedin, sonra gitti bu benimle ilgili biseyleri bi yerlerden duydu , olur ya milleti agzi torba degil, hic laf edilmeyecek insanlar hakkinda neler duydum ben bi baskasindan da inanmadim, buna neler denilmeyecegine mi inanacagim. Doldurusa getirilmis diye dusundum birden. Bana karsi doldurulmus bu yaa dedim icimden. Gidip yanina da soramazsin simdi sana benim hakkimda ne dediler diye. Hos o da salak ne diye inaniyorsa boyle seylere. Sahsen en cok dedikoduyu benim yapmama ragmen kaynagini gormeden yapmam. Olayi gozumle gormem lazim ki bu buna bid bid etmis diyebileyim. Ya hem soyle bi olay daha var milet isini gucunu birakip benim hakimda dedikodu mu yapcak. Yapar valla. Burda cok var o cinslerden. Onemli olan ellerine koz vermemek. Kozu verdiginde bittigin andir iste o zaman.

Sabaha kadar yanimda istedigi kadar gereksiz gereksiz konussun onemli degil, ama yanimda olsun yeter. En azindan bir iki saatligine sohbet edebilelim yeter. Adamla 15 dk sohbet edemez oldum yahu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder